تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جزئیات دستگیری لیدرهای زن اغتشاشات اخیر در اصفهان +عکس

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در روزهای 16 تا 22 دی ماه و بعد از اعلام فراخوان رسانه‌های معاند و افراد خارج‌نشین مبنی بر سوءاستفاده از تجمعات مردمی با حضور خشونت‌آمیز در تجمعات و طرح موضوع برگزاری رفراندوم، عده‌ای به صورت سازماندهی شده با تهیه پلاکارد در چند نقطه از شهر اصفهان اقدام به اعمال خلاف قانون کرده که پس از شناسایی با حکم قضایی دستگیر می‌شوند.

جزئیات دستگیری لیدرهای زن اغتشاشات اخیر در اصفهان +عکس

در این راستا با اعلام منابع امنیتی و انتظامی چهار زنی که در حوادث اخیر مرتکب اقدامات ساختار شکنانه شده بودند توسط دستگاه امنیتی شناسایی و دستگیر شدند.

گفته می‌شود در تحقیقات اولیه ارتباط برخی افراد این گروه با مسیح علی‌نژاد ایجادکننده کمپین آزادی‌های یواشکی و کانال خبری معاند آمدنیوز محرز شده است.

منبع: فارس

انتهای پیام/

لیدرهای زن اغتشاشات اصفهان دستگیر شدند



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جزئیات دستگیری لیدرهای زن اغتشاشات اخیر در اصفهان +عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..