تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




80 درصد از تصویربرداری «رنج پنهان» به پایان رسید + تصاویر

رضا جودی تهیه‌کننده سریال «رنج پنهان»، در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص روند تولید این سریال و پخش آن در ایام دهه فجر گفت: تا امروز 80 درصد از تصویربرداری مجموعه «رنج پنهان» انجام شده است. تقریباً همه بازیگران جلوی دوربین رفته‌اند و کار ضبط همچنان در لوکیشن خیابان محمودیه ادامه دارد.

تصویربرداری رنج پنهان به 80درصد رسید

وی ادامه داد: هنوز شبکه‌ای برای پخش این مجموعه در ایام دهه فجر مشخص نشده است.

گفتنی است؛ «رنج پنهان» در ۲۰ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای تولید خواهد شد و بازیگرانی که در لوکیشن محمودیه تهران جلوی دوربین رفته‌اند، عبارتند از: قطب الدین صادقی، کاوه خداشناس، اتابک نادری، فرشید زارعی فرد، سمیرا حسینی، آزاده سدیری، نسرین نکیسا.

تصویربرداری رنج پنهان به 80درصد رسید

در خلاصه داستان این سریال آمده است:

در سال ۵۳، مرگ جوانی در دانشگاه، برادر و دوستانش را برمی‌آشوبد. بحران آن سال‌ها، اختناق فضای موجود و شور جوانی، یوسف را وارد بازی پیچیده‌ای می‌کند که اسلحه و خشونت تنها راهکار عملی اوست. کار به جایی می‌رسد که او باید مخفیانه در شهر تهران روزگار بگذراند. حال، سکوت خفته راهکار دیگری را پیشنهاد می‌کند.

تصویربرداری رنج پنهان به 80درصد رسید

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «80 درصد از تصویربرداری «رنج پنهان» به پایان رسید + تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..