تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




به‌روزرسانی جدید OREO برای شیائومی Mi A1 منتشر شد

 ////به روز رسانی جدید OREO برای شائومی Mi A1 منتشر شدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ تعداد زیادی از کاربران با برخی قابلیت‌های گوشی Mi A1 (در به‌روزرسانی قبلی) از جمله  آیکون GPS و حسگر اثر انگشت دچار مشکل بودند. پس از بازخوردهای منفی، شیائومی به‌روزرسانی جدیدی منتشر کرد و قول داد که انتشار پچ‌ها را تا زمانی که دستگاه‌ها مشکل داشته باشند ادامه خواهد داد.

 شیائومی با انتشار به‌روزرسانی جدید بسیاری از مشکلات پیش آمده در به‌روزرسانی قبلی را رفع کرد. این به‌روزرسانی شامل پچ امنیتی ژانویه نیز می باشد.

رسیدن این به‌روزرسانی به زمان نیاز دارد بنابراین اگر روی گوشی خود این به‌روزرسانی را دریافت نکرده اید نگران نباشید.

گفتنی است؛ اگر به‌روزرسانی قدیمی را قبلا دریافت کرده اید، یک فایل 90 مگابایتی جدید دریافت خواهید کرد و اگر به طور کلی به‌روزرسانی OREO شیائومی را دریافت نکرده اید، حجم اندروید 8 OREO برای گوشی شیائومی Mi A1  در حدود 1.12 گیگابایت است.

انتهی پیام/

به‌روزرسانی اندروید برای شیائومیMi A1



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «به‌روزرسانی جدید OREO برای شیائومی Mi A1 منتشر شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..