تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیشگویی برانکو از موفقیت ایران با کی‌روش

سرمربی فعلی تیم پرسپولیس 6 سال قبل پیش بینی کرده بود که کی روش می تواند با تیم ملی ایران به راحتی به جام جهانی برود.

به گزارش شمانیوز: سال گذشته و در اردوی تیم ملی در دوبی بود که درگیری کارلوس کی روش و برانکو ایوانکوویچ به بالاترین حد ممکن رسید و سرمربی تیم ملی در پی اظهارات برانکو ایوانکوویچ، ملی پوشان پرسپولیس را از اردوی تیم ملی مرخص کرد تا این دو چهره وارد جنگی رو در رو شوند.
اما با مرور اتفاقات تاریخی متوجه می شویم که روابط کی روش و برانکو همیشه به این صورت نبوده و حتی سرمربی فعلی تیم ملی در هنگام روبرو شدن با پیشنهاد سرمربیگری تیم ملی از برانکو ایوانکوویچ که سابقه هدایت تیم ملی ایران را داشته، مشورت خواسته است.
جالب اینکه برانکو ایوانکوویچ که سابقه یک بار حضور آسان را در جام جهانی 2006 آلمان با ایران تجربه کرده است، علیرغم مشکلاتی که در آن زمان با فدراسیون فوتبال ایران داشته، به کی روش می گوید که پیشنهاد ایران را بپذیرد و پیش بینی می کند که تیم ملی ایران به دلیل پتانسیل بالایی که دارد، با کی روش می تواند به راحتی به جام جهانی راه یابد.
حالا 6 سال از مصاحبه برانکو ایوانکوویچ با خبرگزاری ایسنا می گذرد و همه برانکو و کی روش را با درگیری های این دو به خاطر منافع تیم هایشان به خاطر می آورند. اما 7 سال پیش وقتی کی روش از برانکو در مورد حضور در فوتبال ایران می پرسد، برانکو با قاطعیت حضور در ایران را به او پیشنهاد می کند.
جزئیات مکالمه کی روش و برانکو در زیر آمده است:
حتما مطلع شده اید که کارلوس کی روش هدایت تیم ملی ایران را پذیرفت. گفته می شود که کی روش پیش از قبول پیشنهاد با شما و چند نفر دیگر مشورت کرده است. این موضوع صحت دارد؟
بله آقای کی روش پیش از حضور در ایران با من و چند نفر دیگر گفتگو و مشورت کرد. سوال هایی از من پرسید و من هم جواب دادم.
چه سوال هایی؟
درباره وضعیت ایران و یک سری مسائل پایه ای پرسید. من هم به او توصیه کردم که پیشنهاد فوتبال ایران را بپذیرد و هدایت تیم ملی ایران را به دست بگیرد.
شما که از ایران شکایت کرده اید، چرا توصیه کردید که کی روش هدایت تیم ملی ایران را بپذیرد؟!
شکایت من ربطی به این موضوع ندارد. با توجه به اینکه می دانم پتانسیل فوتبال در ایران بالا است و حضور مربی مثل کی روش می تواند باعث رشد فوتبال ایران شود به او گفتم که نظرم مثبت است و پیشنهاد ایران را قبول کند. این موضوع چه ربطی به شکایت من از فدراسیون فوتبال ایران دارد؟!
نظرتان در مورد حضور کی روش در فوتبال ایران چیست؟
کی روش مربی بزرگی است و سابقه و کارنامه درخشانی دارد. حضور او در تیم های بزرگ نشان داده که او چه مربی بزرگی است و می تواند تجربیات ارزشمندش را به فوتبال ایران منتقل کند.
در نظر سنجی ای که انجام شد، مردم شما را به عنوان بهترین مربی خارجی تاریخ فوتبال ایران انتخاب کردند. فکر می کنید کی روش بتواند از شما سبقت بگیرد؟
فکر می کنم و امیدوارم بتواند. آینده خوبی را برای فوتبال ایران پیش بینی می کنم و فکر می کنم کی روش با توجه به بازیکنان خوب و مستعدی که در فوتبال ایران وجود دارد، بتواند ایران را به راحتی به جام جهانی ببرد.
طی دوران حضور برانکو ایوانکوویچ در فوتبال ایران شاهد روابط دوستانه ای از این دو چهره که هر دو نیز از محبوب ترین مربیان خارجی فوتبال کشور به شمارمی روند، نبوده ایم ولی امیدوارم کی روش و برانکو که پیش تر روابط دوستانه و محترمانه ای با یکدیگر داشتند، باز هم با مرور خاطرات خود به روزهای خوب گذشته بازگردند تا فوتبال ایران هم بیشتر بتواند از دانش و تجربه این دو مربی استفاده کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیشگویی برانکو از موفقیت ایران با کی‌روش»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..