تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اولین تصاویر از گوشی Aquos S3 شرکت شارپ فاش شد

اولین تصاویر از گوشی Aquos S3 شرکت شارپ فاش شد + تصاویربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در حالی که طرفداران منتظر بودند تصاویر گوشی هوشمند Sharp Aquos S3 را هفه آینده و همزمان با رونمایی آن مشاهده کنند، به تازگی تصاویر جدیدی از این گوشی فاش شده است.

این تصاویر که توسط TENAA فاش شده‌اند، نشان می‌دهند که گوشی Sharp Aquos S3 دارای صفحه نمایش و قاب گلس است و بین این دو گلس از یک نوار فلزی پوشیده شده است.

همچنین این گوشی هوشمند به وسیله شرکت NCC نیز گواهی ضمانت کسب کرده است. لازم به ذکر است که دوربین اصلی گوشی Sharp Aquos S3 متشکل از دو دوربین 12 و 13 مگاپیکسلی است.

گفتنی است؛ پردازنده گوشی جدید شارپ Snapdragon 660 خواهد بود. رم و حافظه داخلی این گوشی نیز از دو نوع 4 و 64 گیگابایت و 6 و 128 گیگبایت است.

در ادامه تصاویر فاش شده از گوشی Aquos S3 را مشاهده می‌کنید :

اولین تصاویر از گوشی Aquos S3 شرکت شارپ فاش شد + تصاویر

اولین تصاویر از گوشی Aquos S3 شرکت شارپ فاش شد + تصاویر

انتهای پیام/

تصاویر گوشی Aquos S3 شرکت شارپ فاش شد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اولین تصاویر از گوشی Aquos S3 شرکت شارپ فاش شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..