تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حضور 4 داور از کشورمان در کلینیک داوران المپیکی

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، کلینیک تغییر مقررات داوری کشتی زیر نظر مدرسین اتحادیه جهانی کشتی با حضور داوران درجه S1 (المپیکی ) دنیا از جمله چهار داور المپیکی کشورمان محمد ابراهیم امامی، اردوان صاحب، محمد مصلایی و مزدک گیتی و در شهر براتیسلاوا پایتخت کشور اسلواکی در حال برگزاری است. 

این کلینیک از صبح روز یکشنبه (24 دی ماه) آغاز شد و عصر امروز (سه شنبه) به پایان خواهد رسید.

در این کلاس که با تدریس آنتونیو رییس کمیسیون داوران دنیا از کشور آلمان، بوعزیز نایب رییس کمیسیون داوران از کشور تونس و ابراهیم چی چی اغلو از ترکیه و دیگر مدرسین اتحادیه جهانی کشتی در حال برگزاری است، آخرین تغیرات داوری در کشتی فرنگی و آزاد تدریس شد و در پایان هر روز از داوران حاضر آزمون های به صورت کتبی و نمایش فیلم گرفته شد.

در آخرین روز این کلینیک قرار است در مورد نحوه برخورد با کشتی گیر کم کار در کشتی فرنگی، نحوه جدید نشستن در خاک اجباری، خطاهایی کشتی فرنگی و... به صورت تئوری و عملی، آموزش های لازم داده شود. 

داوران المپیکی کشورمان عصر روز چهارشنبه به کشور باز می گردند و آخرین قوانین اعلام شده در کشتی آزاد و فرنگی را در اختیار مربیان ، کشتی گیران، داوران و دست اندرکاران و علاقمندان به ورزش اول کشور قرار خواهند داد.

انتهای پیام/

آموزش آخرین مقررات داوری کشتی دنیا در اسلواکی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حضور 4 داور از کشورمان در کلینیک داوران المپیکی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..