تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اشاره امره جان به احتمال ماندنش در لیورپول

۶۶۲۶۸۶

۹۰  بازدید

هافبک آلمانی لیورپول احتمال ماندنش در این تیم را رد نکرد.

خبرگزاری تسنیم: امره جان گه گفته می‌شود با یوونتوس پیش‌قرارداد امضا کرده و در پایان فصل جاری با پایان قرارداد فعلی‌اش از لیورپول جدا و به بانوی پیر ملحق خواهد شد، در مورد آینده‌اش گفت: مدیر برنامه‌هایم همه چیز را زیر نظر دارد، اما خود من تا تابستان پیش‌رو با لیورپول قرارداد دارم. من قراردادی با کسی امضا نکرده‌ام و در حال مذاکره با همه هستیم، البته با لیورپول هم در حال مذاکره هستیم. من هنوز با این تیم قراردارد دارم و باید بگویم لیورپول باشگاه فوق‌العاده‌ای است.

هافبک 24 ساله سرخپوشان مرسی‌ساید در ادامه اظهار داشت: همه کارها بر عهده مدیر برنامه‌هایم است و من تنها روی بازی خودم و فوتبال تمرکز دارم. تمام تلاشم را هم برای لیورپول به کار خواهم گرفت.

امره جان در سال 2014 از بایرلورکوزن جدا و به سرخپوشان مرسی‌ساید ملحق شد و تا کنون 156 بازی با پیراهن این تیم انجام داده و 12 گل هم زده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اشاره امره جان به احتمال ماندنش در لیورپول»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..