تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پنجعلی: بازیکنان پرسپولیس نباید از قهرمانی مطمئن باشند

۶۶۲۶۸۲

۸۶  بازدید

کاپیتان پیشین تیم فوتبال پرسپولیس تأکید کرد که بازیکنان این تیم نباید بابت قهرمانی در لیگ برتر مطمئن باشند.

خبرگزاری تسنیم: محمد پنجعلی در خصوص شرایط فعلی پرسپولیس گفت: خوشبختانه پرسپولیس وضعیت خوبی دارد و نتایج این تیم نشان می‌دهد که شاگردان برانکو دوباره بخت اولی قهرمانی هستند. پرسپولیس با این روند حتی می‌تواند قبل از عید نیز قهرمانی‌اش را قعطی کند، ولی به نظر من هنوز چیزی تمام نشده است.

مدافع پیشین تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه افزود: بازیکنان پرسپولیس نباید از قهرمانی در لیگ برتر مطمئن باشند و نباید به این فاصله امتیازی فکر کنند. در فوتبال همیشه باید به فکر اتفاقات غیرقابل پیش‌بینی هم باشیم.

وی در خصوص تمدید قرارداد برانکو خاطر نشان کرد: تمدید قرارداد برانکو بهترین اتفاق ممکن برای پرسپولیس بود. برانکو در مدت این سه سال پرسپولیس را ساخت و مطمئناً می‌تواند همچنان برای این تیم یک مربی تأثیرگذار باشد.

پنجعلی با اشاره به جدایی مهدی طارمی که واکنش‌های مختلفی را به همراه داشته است، عنوان کرد: به نظر من طارمی باید در پرسپولیس می‌ماند. به‌هرحال او در بسته شدن پنجره نقل‌وانتقالات نقش داشت و نباید تیم را تنها می‌گذاشت. پرسپولیس باید در آسیا با حریفانی گردن‌کلفت و حرفه‌ای روبه‌رو شود و طبیعتاً وقتی بازیکنی جدا می‌شود دست برانکو هم خالی می‌ماند. با این حال من برای طارمی آرزوی موفقیت دارم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پنجعلی: بازیکنان پرسپولیس نباید از قهرمانی مطمئن باشند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..