تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شنبه آینده، آخرین مهلت ارسال مقالات به کنگره بین المللی قلب/ تجمیع کنگره های مرتبط با قلب در راستای افزایش بازدهی

شنبه آینده، آخرین مهلت ارسال مقالات به کنگره بین المللی قلب/ تجمیع کنگره های مرتبط با قلب در راستای افزایش بازدهیبه گزارش حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمد مهدی پیغمبری دبیر ششمین کنگره مشترک قلب و عروق ایران با اعلام این خبراظهار کرد: امسال نیز انجمن‌های علمی و تخصصی مرتبط با قلب، گردهمایی سالانه خود را بصورت مشترک و با حضور جمعی از میهمانان خارجی اسفند ماه در تهران برگزار می کنند.

پیغمبری، افزود: بیست و سومین کنگره انجمن قلب و عروق ایران، دوازدهمین کنگره انجمن جراحان قلب ایران، دهمین کنگره انجمن اکوکاردیوگرافی ایران، یازدهمین کنگره بیهوشی قلب ایران، اولین کنگره انجمن الکتروفیزیولوژی قلب ایران، اولین کنگره انجمن نارسایی قلب ایران، ششمین کنگره انجمن پرستاران قلب ایران، دهمین کنگره انجمن تکنولوژی گردش خون ایران، دهمین کنگره انجمن فیزیوتراپی ایران، این دوره با همکاری و مشارکت اعضای انجمن های مذکور در تاریخ ۸تا ۱۱ اسفند ماه ۱۳۹۶در مرکز همایشهای قلب و عروق واقع در مرکز آموزشی تحقیقاتی درمانی قلب و عروق شهید رجایی تهران برگزار میشود.

دبیر ششمین کنگره مشترک قلب و عروق ایران با اشاره به اهمیت تجمیع کنگره های مرتبط با بیماری های قلب و عروق در سال های اخیر گفت: این اقدام که نوآوری محسوب میشود نقش اثربخشی در همگرایی های علمی، افزایش بازده حرفه ای و گسترش تبادلات تخصصی خواهد داشت.
پیغمبری افزود: در طول برپایی چهار روزه این همایش بزرگ و فراگیر، سخنرانان داخلی و خارجی از کشورهای مختلف دنیا در ابعاد متنوع به ارائه آخرین و نوین ترین دستاوردهای علمی در قالب مقالات و میزگردهای پزشکی خواهند پرداخت.

آخرین فرصت اختصاصی ثبت نام آنلاین در این کنگره ۳۰ بهمن ماه ۹۶ اعلام شده است.

پیغمبری یاد آور شد: در این همایش میهمانان خارجی از کشورهای آمریکا ، انگلیس ، ایتالیا ، اسپانیا ، فرانسه ، آلمان ، سوئیس ، کانادا ، برزیل ، کویت ، امارات و ژاپن حضور خواهند یافت؛ پیش بینی می شود حدود ۶۰ میهمان از خارج کشور شرکت کنند.

انتهای پیام/

حضور سخنران های مطرح از اروپا  در کنگره قلب



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شنبه آینده، آخرین مهلت ارسال مقالات به کنگره بین المللی قلب/ تجمیع کنگره های مرتبط با قلب در راستای افزایش بازدهی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..