تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هنوز قرارداد ثبت فیلم حاتمی کیا و مجیدی به دست ما نرسیده است

قرارداد ثبت «پشت ابرها» هنوز به دست ما نرسیده استغلامرضا فرجی سخنگوی شورای صنفی نمایش در خصوص اخبار منتشر شده مبنی اکران نوروز «به وقت شام» و «پشت ابرها» در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: زمانی ما می توانیم زمان اکران را اعلام کنیم که قرارداد فیلم ثبت شده باشد؛ در این مورد هنوز قرادادی به دست ما نرسیده است.

وی در پاسخ به این سوال که «آیا چون فیلم مجیدی خارج از ایران ساخته شده می تواند اکران داخلی بگیرد»، بیان کرد:هر فیلمی که پروانه نمایش داشته باشد و قراردادش ثبت شود می تواند اکران شود.

گفتنی است دیروز خبری مبنی بر اکران نوروز فیلم سينمايی «پشت ابرها»ی مجید مجیدی در گروه کورش و «به وقت شام» ابراهیم حاتمی‌کیا در گروه آزادی، منتشر و با واکنش های مختلف رسانه های متعدد روبرو شد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هنوز قرارداد ثبت فیلم حاتمی کیا و مجیدی به دست ما نرسیده است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..