تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حرکت عجیب پدر نوجوان بازنده در مسابقه کاراته +فیلم

حرکت عجیب پدر یک نوجوان بازنده در مسابقه کاراته+فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از "هاف پست عربی" یک مرد کویتی پس از اینکه فرزند خود را در مسابقه کاراته بازنده دید سریعا به سمت برنده  مصری  (یوسف) رفت و او را با یک حرکت به زمین پرتاب کرد.

بنا بر گفته‌های "محمد نابت" پدر "یوسف" او پس از طرح شکایت از ضارب و انتقال پسرش به بیمارستان برای درمان گفت: در بدن پسرم آثار کبودی به چشم می خورد اما الحمدلله که او از روحیه خوبی برخوردار است، من آنچه را که اتفاق افتاد به پای همه شهروندان کویتی نمی‌نویسم، این اتفاق تنها به پدر شخص بازنده مربوط می شود و یک مسئله فردی است.

"خالد الحمیدی" یک مقام مهم کویتی در حوزه حمایت از حقوق بشر، سریعا خواستار پیگیری این ماجرا، بازخواست ضارب و رسیدگی به پرونده او شد.

انتهای پیام/

واکنش عجیب مردی به یک نوجوان که پسرش را در کاراته شکست داد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حرکت عجیب پدر نوجوان بازنده در مسابقه کاراته +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..