تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تمبر فاخر طلا با موضوع آستان مقدس امام رضا (ع) تولید می‌شود/ طراحی مدال گوزن زرد ایرانی در دستور کار هنرمندان

تمبر فاخر طلا با موضوع آستان مقدس امام رضا (ع) تولید می‌شود/ ساخت مدال گوزن زرد ایرانی در دستور کار خانه سکه ایرانرحیم پرنیا، مدیرعامل خانه سکه ایران در گفتگو با خبرنگار حوزه میراث و گردشگری گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به تشریح فعالیت‌های خانه سکه ایران پرداخت و اظهار داشت: هنر‌ها و صنایع دستی یکی از ارزنده‌ترین هنر‌هایی هستند که هر سرزمینی دارد. در اصل این هنر ما، نماینده تک تک ایرانیان در سطح جهان است و ما در خانه سکه سعی می‌کنیم، عناصر هنری و ملی ایران را در قالب تمبر‌های فاخر طلا و نقره یا مدال‌های یادبود به نمایش بگذاریم. ما برای همه این تولیدات، بالاترین نشان استاندارد و فرهنگی - هنری را از موسسه استاندارد و تحقیقات ملی و صنعتی ایران گرفتیم. در این راستا با مشارکت شرکت پست تمبر‌های فاخر کشورمان را تولید کردیم که با استقبال بسیاری مواجه شد. حتی این آثار چندین برابر قیمت در بازار عرضه شدند.

وی افزود: من همین‌جا این مژده را به دوستداران آثار کلکسیونی می‌دهم که ما برای اولین بار در سطح دنیا، تمبر فاخر طلا با موضوع آستان مقدس امام رضا (ع) را تولید خواهیم کرد. این محصول که در پروسه تولید است، برای اولین بار در سطح دنیا به صورت بای متال (ترکیب هم زمان طلا و نقره در یک محصول) تولید خواهد شد.

مدیرعامل خانه سکه در بخش دیگری از سخنانش به تشریح صفر تا صد تولید مدال یوزپلنگ ایرانی پرداخت و اظهار داشت: خانه سکه با توجه به اهمیت حفاظت از محیط زیست و رسالتی که برعهده دارد، برای حفاظت از گنجینه ارزشمند حیات ۵۰ قلاده یوزپلنگ ایرانی که در کشورمان باقی مانده، محصول مدال و شمش طراحی کرد که عایدی آن هم برای حفاظت از زیستگاه توران که یکی از مهمترین زیستگاه‌های یوزپلنگ آسیایی در سمنان است، هزینه می‌شود. این محصول به صورت یک مدال،۲۰۰ گرم نقره خالص با نقش برجسته و رنگی و همینطور شمش نقش برجسته و رنگی از یوزپلنگ ایرانی طراحی و تولید شده است. البته این طرح در مهر ماه سال ۱۳۹۵ در قالب نامه‌ای به سازمان میراث و حفاظت از محیط زیست اعلام شد، ولی در حقیقت همانطور مانده بود تا اینکه متوجه شدیم در سال‌های اخیر جمعی از دوستداران محیط زیست به طور جدی پیگیر امور مرتبط با حفظ یوزپلنگ ایرانی شدند و با مذاکراتی که با این افراد صورت گرفت، مدال و شمش مزین به طرح یوزپلنگ ایرانی تولید شد. هدیه تهرانی نقش بسزایی در تولید این محصول داشت. امیدواریم که بتوانیم از ابزاری که در دسترسمان است، در چارچوب قانون جمهوری اسلامی ایران برای حمایت از طرح‌هایی که مردم اجرا می‌کنند، استفاده کنیم.

وی افزود: در همین چارچوب براساس حروف الفبا و مشابهت حیوانات اقدام به تولید محصولی مشابه، برای حمایت از بقای گوزن زرد ایرانی خواهیم کرد.

پرنیا خاطرنشان کرد: هم اکنون فروش مدال (سکه یادبود) یوزپلنگ ایرانی با تیراژ و زمان محدود شروع شده است.


انتهای پیام/

تولید تمبر فاخر طلا با طرح حرم امام رضا علیه السلام



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تمبر فاخر طلا با موضوع آستان مقدس امام رضا (ع) تولید می‌شود/ طراحی مدال گوزن زرد ایرانی در دستور کار هنرمندان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..