تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تشکر هادی عقیلی بابت تبریک‌های تولدش +عکس

تشکر هادی عقیلی بابت تبریک‌های تولدش +عکسبه گزارش خبرنگار حوزه ورزشکاران گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ هادی عقیلی، مدافع سابق سپاهان و تیم ملی با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود از تمام دوستانی که سالروز تولدش را به وی تبریک گفتند، تشکر کرد.

وی در ادامه این پست برای همه دوستان آرزوی تندرستی و شادی کرد و  نوشت "برای من افتخار است که شما و مهربانی‌های‌تان  را دارم".

گفتنی است؛ هادی عقیلی که یکی از بهترین مدافع‌های آسیا در سالهای بازی خود بود. او در یکم اردیبهشت امسال با انتشار پیامی در صفحه شخصی خود از فوتبال خداحافظی کرد.

 عقیلی در اینستاگرام نوشت:

"دوستان گلم سپاس فراوان برای پیامهای زیباتون
افتخاریه واسم که شما و مهربونیاتون رو دارم
آرزوی تندرستی و شادی میکنم برای همه شما دوستای مهربون"

تشکر هادی عقیلی بابت تبریک‌های تولدش +عکس

انتهای پیام/

تشکر هادی عقیلی از دوستانش بابت تبریک تولدش



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تشکر هادی عقیلی بابت تبریک‌های تولدش +عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..