تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شگرد عجیب مردی برای بیرون کشیدن مار از درون موتور خودرو +فیلم

روشی وحشتناک برای کشیدن مار 3 متری از موتور خودرو+فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ماری 3 متری با جا خوش کردن درون موتور یک خودرو در تایلند تمام تلاش متخصصان این کار برای برای بیرون آمدن بی نتیجه گذاشته بود تا اینکه یک شهروند عادی به کمک آنها آمد.

این شهروند قصد کمک به متخصصان را داشت منتها با روش خاص خودش! او با شیوه منحصر به فردش که البته توصیه نمی شود موفق به بیرون کشیدن مار شد.

این مرد در حالی که همراهانش با دست در حال کشیدن مار بودند، دم این خزنده را با دندان های خود گرفت و این کار را تا حدی ادامه داد که دیگر مار توانایی مقاومت خود را از دست داد و بیرون آمد.

گفتنی است؛ هنگام خروج ماز قسمتی از بدن آن به قطعات خودرو گیر کرد و کنده شد که می توانید تمامی این اتفاقات را در ویدئوی زیر ببینید.

انتهای پیام/

روشی وحشتناک برای کشیدن مار 3 متری از موتور خودرو



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شگرد عجیب مردی برای بیرون کشیدن مار از درون موتور خودرو +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..