تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زن جوان از 2 تصادف وحشتناک جان سالم به در برد! +فیلم

 زن جوان از 2 تصادف وحشتناک جان سالم بدر برد! + فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ویدئویی که به تازگی منتشر شده است لحظه فرار معجزه آسای از مرگ حتمی یک عابر پیاده را در یکی از چهار راه های کشور چین به تصویر می کشد. این ویدئو یک عابر پیاده زن را نشان می دهد که در کمتر از یک دقیقه 2 بار توسط یک خودرو زیر گرفته می شود اما با خوش شانسی از مرگ می گریزد.

 راننده پش از زیر گرفتن این زن که هویتش "نان" اعلام شده است از خودرو  پیاده شده و تلاش می کند تا وی را از زیر ماشین بیرون بکشد. در ادامه چند نفر دیگر به کمک آنها شتافته و در همین هنگام راننده سوار بر خودروی خود شده و حین فرار دوباره از روی این زن رد می شود.

 این حادثه در تاریخ 27 دسامبر در منطقه " لیاننون گانگ" چین رخ داد.

 انتهای پیام/

فرار معجزه آسای از مرگ زن جوان پس از دو تصادف وحشتناک!



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زن جوان از 2 تصادف وحشتناک جان سالم به در برد! +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..