تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جشنواره فیلم فجر در شیراز برگزار می‌شود

دبیر جشنواره فیلم فجر استان فارس از برگزاری این رویداد فرهنگی در تاریخ ۱۲ تا ۲۲ بهمن ماه در شیراز خبر داد.

به گزارش خبرنگار شمانیوز از شیراز، فروغ عدالت‌پور از برگزاری هجدهمین جشنواره فیلم فجر استان فارس همزمان با سی‌وششمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر خبر داد و اظهار داشت: شیراز 10 روز میزبان بهترین فیلم‌های ایران است.
وی با اشاره به برگزاری این رویداد از 12 تا 22 بهمن ماه افزود: تلاش می‌شود که همه فیلم‌ها در شیراز اکران شود اما هنوز جزئیات این رویداد و برگزاری آن در شیراز مشخص نیست.
او ادامه داد: قبل از برگزاری جشنواره امکان خرید بلیت به صورت اینترنتی در استان فارس وجود دارد که با تائید و اعلام شورای سیاستگذاری جزئیات آن اعلام می‌شود.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جشنواره فیلم فجر در شیراز برگزار می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..