تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بهترین روش برای ایمپلنت، ارتودنسی و زیبائی دندان در سال ۲۰۱۸

۶۵۴۴۲۷

۵۶  بازدید

یکی از موثر‌ترین روش‌های دندانپزشکی در سال‌های اخیر استفاده از دستگاه فوق پیشرفته کدکم می‌باشد. به علت محاسبات دقیق توسط اسکنر کامپیوتری سطح رضایت‌مندی بیمار پس از استفاده از این دستگاه چند برابر می‌شود.

ویزیت و مشاوره حضوری رایگان با هماهنگی قبلی
مرکز مشاوره تلفنی از ۸ صبح تا ۱۲ شب 


   بهترین روش برای ایمپلنت، ارتودنسی و زیبائی دندان در سال ۲۰۱۸ بهترین روش برای ایمپلنت، ارتودنسی و زیبائی دندان در سال ۲۰۱۸   

کد کم چیست؟

کدکم دستگاهی است که در مطب و یا کلینیک دندانپزشکی قرار داده می‌شود و به پزشک امکان این را می‌دهد که از دندان‌های بیمار اسکن سه‌بعدی بگیرد، سپس با دستور پزشک دستگاه در همان لحظه اقدام به ساخت کل یا بخشی از دندان با ظرافت فوق بالا می‌نماید.
کدکم برای موارد دیگر همچون: تهیه روکش‌های سرامیکی تراش داده شده، ونیر، کامپوزیت، پرکردن دندان و بریج، هم استفاده می‌شود. همچنین کد کم برای ساخت پایه‌های ایمپلنت دندانی به کار برده می‌شود، که جایگزین دندان غایب می‌گردد.
 
بهترین روش برای ایمپلنت، ارتودنسی و زیبائی دندان در سال ۲۰۱۸

کد کم در مرکز دکتر یگانه و دکتر پرورش

متخصصین مرکز دندانپزشکی دکتر یگانه و دکتر الهه پرورش با داشتن دستگاه دیجیتال CAD/CAM با مارک sirona۲۰۱۸ قادر هستند با دقت بسیار زیاد و در مدت زمان تن‌ها ۵ دقیقه با بالاترین سطح کیفی ترمیم را آماده کنند؛ بنابراین کد/کم میزان رضایت‌مندی بیمار را به شدت افزایش می‌دهد، این فن‌آوری مناسب افرادی است که دوست دارند دندان‌هایی ظریف، درخشنده و بسیار با کیفیت داشته باشند. استفاده از کدکم، شاید تا حدودی ناچیز هزینه‌های درمان شما را افزایش دهد؛ ولی دندان‌هایی خواهید داشت که سال‌ها برایتان هیچ هزینه‌ای ایجاد نمی‌کنند و لبخندتان فوق العاده زیبا می‌شود. بهترین روش برای ایمپلنت، ارتودنسی و زیبائی دندان در سال ۲۰۱۸

سوالات رایج:

سوال: آیا برای دستیابی به نتیجه عالی صرفاً استفاده از دستگاه کد کم کفایت می‌کند و تجربه پزشکی بی‌ارزش است؟

جواب: قطعاً خیر، چون دو مسئله بسیار حایز اهمیت است یک تجربه پزشک در تشخیص دقیق نحوه درمان و دوم ظرافت دندانپزشک در انجام مراحل اجرای درمان.

سوال: چه فرقی بین روش سنتی و روش جدید یعنی استفاده از دستگاه کدکم وجود دارد؟

جواب: در روش سنتی دقت انجام همه امور دندانپزشکی بسیار پائینتر است و پزشک برای ساخت دندان و روکشهای ونیری باید پس از قالب گیری، بیمار را مرخص کند و قالب را برای ساخت به لابراتوار ارسال نماید و پس از ساخته شدن دندان توسط لابراتوار مجدداً بیمار به مطب مراجعه نماید و دندان یا روکش‌ها کاشته شود. امکان دارد بخاطر اینکه فرآیند با روش سنتی انجام شده است روکش یا دندان ساخته شده نیاز به ترمیم داشته باشد که مجدد بیمار باید مرخص شود و دوباره دندان یا روکش‌ها به لابراتوار ارسال گردد و سپس کاشت دندان یا روکش برای بیمار در زمان دیگری انجام شود.

سوال: چرا کیفیت ساخت دندان یا روکش با دستگاه کدکم بیشتر از ساخت دستی و قالب گیری است؟

جواب: دستگاه کد کم با بهره گیری از اسکنر ۳ D. اقدام به ساخت دندان یا روکش مینماید در حال حاضر دقیقترین و ظریفترین وسایل دنیا با فن آوری اسکنر ۳ D. انجام میشود. این دستگاه میتواند برای شما دندانی بسازد که تمام ویژه گی‌های دندان‌های مجاور در آن در نظر گرفته شود. در این روش هیچ خطایی وجود ندارد و بیمار از نتیجه نهایی رضایت ۱۰۰ % دارد.

سوال: چرا همه دندانپزشک‌ها از این دستگاه استفاده نمی‌کنند؟

جواب:، چون کد کم قیمت بسیار بالایی دارد و تمام پزشکان توان خرید این دستگاه را ندارند از طرفی برای کار کردن با کدکم نیاز به گذراندن دوره‌های متعدد در خارج از ایران است که این امر برای همه پزشکان مقدور نمی‌باشد.

سوال: چرا مدت زمان درمان در مراکزی که از کدکم استفاده می‌کنند از کلینیک و مطب‌های سنتی کمتر است؟

جواب:دستگاه کد کم بسیاری از مراحل درمانی را کاهش می‌دهد و اکثر موارد داخل مطب یا کلینیک انجام می‌شود، بخاطر همین امر درمان در مدت زمان کمتری صورت می‌پذیرد.

   خدمات کلینیک:
 جراحی ایمپلنت با بهترین مدل‌های ایمپلنت موجود در جهان  انجام کلیه امور زیبایی تحت نظر پزشک متخصص  ارتودنسی با مدرن‌ترین روش‌های موجود در دنیا  جراحی فک و صورت توسط زبده‌ترین جراحان  ارتباط با لابراتوارهای مجهز در آمریکا و آلمان  بلیچینگ با لیزر 

 
مدارک علمی:

بورد تخصصی ارتودنسی از اروپا دارنده گواهینامه ایمپلنت از امریکا، استرالیا و اروپا دریافت گواهینامه زیبایی از امریکادریافت سرتیفیکیت کد کم از آلمان

  مرکز دندانپزشکی دکتر یگانه و دکتر الهه پرورش

ویزیت و مشاوره حضوری رایگان با هماهنگی قبلی
مرکز مشاوره تلفنی از ۸ صبح تا ۱۲ شب 

بهترین روش برای ایمپلنت، ارتودنسی و زیبائی دندان در سال ۲۰۱۸   بهترین روش برای ایمپلنت، ارتودنسی و زیبائی دندان در سال ۲۰۱۸

آدرس: الهیه، میدان تختی، نبش هفدهم تختی، ساختمان رز 





پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بهترین روش برای ایمپلنت، ارتودنسی و زیبائی دندان در سال ۲۰۱۸»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..