تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واعظ آشتیانی: رئیس کمیته ملی المپیک از قبل تعیین شده است

به گزارش خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان  امیر واعظ آشتیانی مدیر عامل سابق تیم استقلال در گفت و گو با رادیو درباره انتخابات کمیته ملی المپیک گفت: یک اختلاف همیشگی میان سازمان بازرسی کشور و مجلس شورای اسلامی بر سر این موضوع است که آیا سمت های کمیته ملی المپیک شغل است یا خیر. اما آن چه که بیشتر اهمیت دارد فضای دموکراسی حاکم بر انتخابات کمیته ملی المپیک است. همه چیز برای انتخاب یکی از کاندیداها فراهم است. رقیب این فرد می گوید من به احترام او کناره گیری می کنم. اهالی ورزش نیز درمصاحبه های خود اعلام می کنند این فرد به دلیل رابطه خوبی که با دولت دارد می تواند برای ورزش مفید باشد.

مگر روسای قبلی کمیته با دولت در ارتباط نبودند؟ چه اتفاق خاصی افتاد؟ پس تکلیف مدیر چه می شود؟ چرا تبلیغات غیر منصفانه و نا به جا می کنیم.

واعظ آشتیانی خاطر نشان کرد: در این سال ها کمیته ملی المپیک در صحنه های بین المللی و داخلی خنثی بوده و همیشه بدهکار سازمان تربیت بدنی و وزارت ورزش و جوانان تلقی شده است. نگاه متفاوت به این کمیته همیشه وجود داشته است و مدیران آن قبل از انتخابات، مشخص می شدند.

او افزود: افرادی برای ریاست کمیته کاندیدا می شوند که رزومه قابل توجهی در ورزش ندارند. باید رفتار و کارنامه گذشته داوطلبان ریاست بررسی شود. صالحی امیری تنها نقطه ورزشی کارنامه اش سرپرستی 2 ماهه وزارت ورزش وجوانان است. رئیس کمیته ملی المپیک باید شخصی باشد که تفکری فراگیر، رو به رشد و نوآور داشته باشد. رئیس نباید به تماشای مشکلات بنشیند. ریاست کمیته سمت بسیار بالایی است، هاشمی طبا از این پست به عضویت کمیته بین المللی المپیک رسید.

واعظ آشتیانی ادامه داد: در کشورهایی که دارای سبک و سیاق هستند افراد را بر اساس لیاقت انتخاب می کنند. در این کشورها انتخابات را مهندسی می کنند تا افراد شایسته روی کار بیایند اما در کشور ما مهندسی می کنند تا افراد بی کیفیت و نزدیکان خود را روی کار بیاورند.

 انتهای پیام/

اظهارات واعظ آشتیانی درباره انتخابات کمیته ملی المپیک 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واعظ آشتیانی: رئیس کمیته ملی المپیک از قبل تعیین شده است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..