تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کاریکاتور ورود به فاز نهایی سقوط آل‌سعود

کاریکاتور ورود به فاز نهایی سقوط آل‌سعود

کاریکاتور سقوط آل‌سعود , آل سعود همزمان درگیر پنج جنگ شده است. در این میان، دو جنگ قدرت و جنگ اجتماعی، سقوط قبیله آل سعود را وارد فاز نهایی نمود

کاریکاتور سقوط آل‌سعود

کاریکاتور سقوط آل‌سعود , آل سعود همزمان درگیر پنج جنگ (نفت، یمن، نیابتی، قدرت و جنگ اجتماعی) شده است. در این میان، دو جنگ قدرت و جنگ اجتماعی، سقوط قبیله آل سعود را وارد فاز نهایی نمود.« عربستان با محمدبن سعود و محمدبن عبد الوهاب آغاز شد و با محمدبن سلمان پایان خواهد یافت. » شایان ذکر است چند روز قبل رهبر انقلاب فرمودند : «رژیم سعودی قطعا نابود می‌شود. اگر مؤمنان خوب عمل کنند زودتر ساقط می‌شوند. »

کاریکاتور فاز نهایی سقوط آل‌ سعودکاریکاتور سقوط آل‌سعودکاریکاتور فاز نهایی سقوط آل‌ سعود با شروع ۵جنگ

عربستان با محمدبن سعود و محمدبن عبد الوهاب آغاز شد و با محمدبن سلمان پایان خواهد یافت

تسنیم

اخبار مرتبط :



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کاریکاتور ورود به فاز نهایی سقوط آل‌سعود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..