تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آخرین سلفی دانشجویان حاضر در نفتکش سانچی!

آخرین سلفی دانشجویان حاضر در نفتکش سانچی!

دانشجویان درون نفتکش سانچی , پس از این حادثه دردناک تصویری از آخرین سلفی سه دانشجوی دانشگاه آزاد واحد خارک (سعید دهقانی، پوریا عیدی پور، سجاد عبداللهی) در تهران قبل از ماموریت نفتکش سانچی در فضای مجازی منتشر شد که در ادامه مشاهده می‌کنید.

دانشجویان درون نفتکش سانچی

دانشجویان درون نفتکش سانچی , بر اثر برخورد یک نفتکش ایرانی با کشتی باری چینی در آب‌های ساحل شرقی چین که شامگاه شنبه (۱۶ دی ماه) روی داد، یک تانکر حامل ۱۳۶ هزار تن نفت تغلیظ شده به طور کامل آتش گرفت و خدمه آن که ۳۲ نفر شامل ۳۰ ایرانی و ۲ بنگلادشی بودند، ناپدید و عده‌ای جان باختند.

دانشجویان درون نفتکش سانچینفتکش سانچی

پس از این حادثه دردناک تصویری از آخرین سلفی سه دانشجوی دانشگاه آزاد واحد خارک
(سعید دهقانی، پوریا عیدی پور، سجاد عبداللهی) در تهران قبل از ماموریت نفتکش سانچی در فضای مجازی منتشر شد که در ادامه مشاهده می‌کنید.

دانشجویان درون نفتکش سانچیآخرین تصویر دانشجویان در نفتکش سانچی در تهران

باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط :



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آخرین سلفی دانشجویان حاضر در نفتکش سانچی!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..