تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نمایشگاهی متفاوت از خودروهایی عجیب!

نمایشگاهی متفاوت از خودروهایی عجیب!

نمایشگاه خودروهای عجیب , توکیو اتو سالن یکی از قابل ملاحظه‌ترین نمایشگاه‌های بین‌المللی برای به نمایش در آمدن خودروهای تیون‌شده است.

نمایشگاه خودروهای عجیب

نمایشگاه خودروهای عجیب , « توکیو اتو سالن » رویدادی خودرویی است که همه ساله در ماه ژانویه در مرکز ماکوهاری‌مسه در شهر چیبا برگزار می‌شود.

آغاز سال نوی میلادی با برخی از مهم‌ترین رویدادهای خودرویی جهان همراه است.
توکیو اتو سالن یکی از قابل ملاحظه‌ترین نمایشگاه‌های بین‌المللی برای به نمایش در آمدن خودروهای تیون‌شده است. علاوه‌بر خودروهای تیون‌شده در این نمایشگاه قطعات یدکی و پکیج‌های مختلف عملکردی نیز به نمایش درمی‌آیند. در ادامه تصاویری از این خودروها را خواهید دید.

تصاویر نمایشگاه خودروهای متفاوت نمایشگاه خودروهای عجیبنمایشگاه خودرو

نمایشگاه خودروهای عجیب

نمایشگاه خودروهای عجیبنمایشگاه ماشین های عجیب نمایشگاه خودروهای عجیبخودروهای عجیب نمایشگاه خودروهای عجیبنمایش خودروهای عجیب

نمایشگاه خودروهای عجیب

نمایشگاه خودرو در کشور ژاپن

مشرق

اخبار مرتبط :



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نمایشگاهی متفاوت از خودروهایی عجیب!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..