تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چگونه با سرمایه کم میلیونر شویم؟

چگونه با سرمایه کم میلیونر شویم؟به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛خیلی از افراد آرزو دارند آینده ای شبیه به بیل گیتس، استیو جابز، مارک زاگربگ و یا سام والتون داشته باشند، اما به نظر نمی رسد شبیه به آنها تلاش کرده باشند.

در قرن 21 دیگر زمانی نیست که برای آغاز یک کسب و کار و موفقیت درآن کار، یک سرمایه هنگفت لازم باشد؛ بی شک مشکلات افزایش سرمایه، توجیه قابل قبولی برای عدم تاسیس یک کسب و کار نیست.

در دهه پیش رو و با افزایش چشمگیر پیشرفت تکنولوژی، تاسیس یک شرکت و یا شروع یک کسب و کار آسانتر از قبل شده و می توان گفت ضروری ترین بخش برای شروع یک کار اراده و تلاش درآن راه است.
در ادامه با شش دلیل می توان اثبات کرد که با سرمایه بسیار کم هم می توان کسب و کاری برپا و کسب درآمد کرد؛


1_  تغییر طرز فکر

اکثر افراد باور ندارند که بدون پول می شود کسب و کاری برپا کرد. آنها می گویند برای استارت یک کار میلیون ها تومان پول لازم است؛ اما یک فرد خلاق و با اراده می داند که بدون داشتن پول هم می شود رویاهای خود را دنبال کرد. پس اولین گام برای شروع یک کسب و کار بدون داشتن پول، تغییر طرز فکر است.
چگونه با سرمایه کم میلیونر شویم؟
2- بریادگیری تمرکز کن​
بزرگترین سرمایه آدمی دانش است. قدم اول شما باید توجه به یادگیری باشد. هدف شما باید یادگرفتن همه چیز باشد؛ ولی دقت کنید این مورد با توجه به مسائل بزرگ در شروع کار، متفاوت است. این یادگیری ها به شما کمک می کند تا در آینده بتوانید دستاوردهای بزرگی داشته باشید. چرا که طبق یک مثل قدیمی اگر شما ورشکسته شوید، می توانید شرایط را به قبل بازگردانید، چون اگرچه پول شما از دست رفته ولی شما دانش چگونه بازگرداندن آن را دارید.

چگونه با سرمایه کم میلیونر شویم؟

3- استفاده از اینترنت

امروزه حتی تصور زندگی بدون اینترنت هم سخت است. وابسته شدن تمامی فعالیت های بشری به اینترنت حکایت از ورود انسان به دوران نوین تاریخ است که تاثیر بسیار زیادی در نحوه تفکر انسان دارد. به طور مثال شما هم اکنون در حال خواندن این مطلب از طریق اینترنت هستید، در صورتی که نیم قرن پیش، امکان به دست آوردن این مطالب به این شکل وجود نداشت. از این رو شما می توانید از این شرایط زمانی بهترین بهره را کسب کنید و با یک برنامه ریزی منظم، ساعاتی از روز را صرف خواندن کتاب و مقالات و تماشای ویدیو های آموزشی مرتبط با حوزه کاری خود در اینترنت کنید.

چگونه با سرمایه کم میلیونر شویم؟

4-توسعه یک ایده کسب و کار
قدم بعدی برای آغاز یک کسب و کار بدون داشتن پول، داشتن و توسعه یک ایده ی خوب است. این ایده باید بتواند یک نیاز را بر آورده کند و یا بتواند مشکلی را پاسخ دهد و همچنین پتانسیل سوددهی خوبی داشته باشد. به طوری که هرکسی آن را می شنود به آن علاقه مند شود.

چگونه با سرمایه کم میلیونر شویم؟

5-بازاریابی رایگان
 اقدام بعدی شما معرفی محصول و یا خدمات خود به دوستان و آشنایان است که این کار مسبب تبلیغ دهان به دهان می شود و شما بدون پرداخت هزینه کاربرانی دارید که به مبلغ شما تبدیل شده اند.

 چگونه با سرمایه کم میلیونر شویم؟

6- مجانی کار کنید
شما باید تا زمان کسب درآمد، پرداختی هایتان را به تاخیر بیاندازید و تا زمانی که پولی برای استخدام یک متخصص ندارید، تمام کارها را خودتان انجام دهید . درست است که انجام همه کارها زمان زیادی از شما می گیرد ولی بدون هیچ پرداختی کار جلو می رود. به طور مثال لری پیج، مارک زاگربرگ و مایکل دل همگی برای کسب و کار شخصیشان مجانی کار کرده اند.

چگونه با سرمایه کم میلیونر شویم؟

اکنون با مطالعه مطالب بالا و ترکیب شان می توانید هرکاری که می خواهید را بدون سرمایه انجام دهید. بهتر است ابتدا لیست علاقه مندی های خود را پیدا کنید و در گام بعدی دانش خود در آن زمینه را افزایش دهید.

حتما همیشه باور داشته باشید که با جیب خالی نیز می شود کارهای زیادی انجام داد. برای شروع کسب و کارهای نوپا، اصول اصلی سرمایه کم است. در ادامه گزارش های مرتبط قبلی در این خصوص را می توانید مطالعه کنید.

بهترین راه های ثروتمند شدن در سال 2018 چیست؟

گام هایی که شما را به میلیونر شدن نزدیک می‌کند

شغل‌های عجیبی که در آینده ظهور می‌کنند

گزارش از سعید پیرزاده

انتهای پیام/

راه های میلیونر شدن بدون سرمایه هنگفت



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چگونه با سرمایه کم میلیونر شویم؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..