تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بورس منطقه ای هرمزگان 12 ساله شد

در راستای اشاعه هر چه بیشتر فرهنگ سرمایه گذاری و سرمایه پذیری در بورس اوراق بهادار تهران، تالار منطقه ای هرمزگان در مورخ 22 دی ماه 1384 افتتاح گردید.

به گزارش شمانیوز: در  بورس منطقه ای هرمزگان در 12 سال گذشته، بیش از 6 میلیارد سهم و حق تقدم به ارزش بیش از 20 هزار و 82 میلیارد ریال معامله شده است. از این میزان 10 هزار و 101 میلیارد ریال معادل 50% معاملات را خرید و 50% کل معاملات معادل 9 هزار و 981 میلیارد ریال را فروش سهام به خود اختصاص داده است. در طول این مدت کاری میانگین ارزش روزانه داد و ستد به 7 میلیارد ریال رسیده است.  

همچنین در 12 سال گذشته تعداد 17 هزار و 372 کد معاملاتی جدید توسط کارگزاران فعال در بورس منطقه ای هرمزگان صادر گردیده است.

 بورس منطقه ای هرمزگان به منظور آشنایی عموم افراد در سطوح مختلف سنی و تحصیلی و شغلی با بازار سرمایه، نحوه سرمایه گذاری در بورس اوراق بهادار و آشنایی با مفاهیم بازار سرمایه، اقدام به برگزاری جلسات مختلف آموزشی اعم از کلاس و یا کارگاه های آموزشی،دوره های آموزشی ترمیک، بازدید و سمینار  و همایش های تخصصی کرده است.

منبع: روابط عمومی بورس تهران




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بورس منطقه ای هرمزگان 12 ساله شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..