تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




متخلفان حادثه سانچی شناسایی و تنبیه شوند

متخلفان حادثه سانچی شناسایی و تنبیه شوندبه گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ دولت چین 17 دی ماه  اعلام کرد که یک کشتی نفتکش ایران که اپراتور آن یک شرکت صاحب نام در حمل نفت است، پس از برخورد با یک کشتی باری چینی آتش گرفته و نفت آن در دریای شرق چین نشت کرده است؛ حادثه‌ای که در آن از سرنوشت ۳۲ نفر از جمله ۳۰ ایرانی خبری در دست نبود.

نفتکش ایرانی پس از حدود 8 روز سوختن روی آب، دقایقی پیش به‌ طور کامل در آبهای چین غرق شد و تمام خدمه آن جان باختند.

در همین رابطه محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با انتشار پستی در صفحه توییتر خود جان باختن جمعی از هموطنان را در این حادثه تسلیت گفت.

محسن رضایی در صفحه توییتر خود نوشت:

"درگذشت غریبانه و مظلومانه سرنشینان ایرانی کشتی سانچی را به خانواده‌های داغدار تسلیت می‌گویم.

مرگ هموطنانمان در سانچی، معدن و زلزله نشان از بی‌توجهی به ارزش جان انسان‌ها دارد.

متخلفان حادثه سانچی شناسایی و تنبیه شوند."

 متخلفان حادثه سانچی شناسایی و تنبیه شوند

انتهای پیام/

واکنش سرلشکر رضایی به حادثه تلخ سانچی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «متخلفان حادثه سانچی شناسایی و تنبیه شوند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..