تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش سیدمحمود رضوی به غرق شدن نفتکش سانچی +عکس

واکنش سیدمحمود رضوی به غرق شدن نفتکش سانچی +عکسبه گزارش خبرنگار حوزه هنرمندان گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سیدمحمود رضوی تهیه‌کننده سینما و تلویزیون با انتشار دو پست در حساب توییتری خود به اتفاق غم‌انگیز غرق شدن کشتی نفتکش سانچی واکنش نشان داد.

رضوی در توییت اول ضمن تسلیت به بازماندگان نوشت در رویاهایم تصور می‌کنم آتش‌نشانان پلاسکو و شهدای غواص به استقبال آن‌ها می‌روند.

این تهیه‌کننده سینما در دومین توییت خود با بیان حدیثی از امام علی‌(ع) در خصوص کسانی که  در پی به دست آوردن روزی حلال هستند، ابراز داشت این‌ها جان خود را نیز برای به دست آوردن روزی حلال تقدیم کردند، پس حتماً اجر شهید را دارند.

رضوی در توییتر نوشت:

توییت اول؛

"همه ی امید خانواده های کارکنان نفتکش سانچی غرق شد و شهادت نصیب خدمه کشتی شد خدا به بازماندگان صبر بدهد در رویاهایم تصور میکنم آتش‌نشانان پلاسکو و شهدای غواص به استقبال آنها میروند. رحمة الله علیهم و علینا"

توییت دوم؛

"امام علی(ع) می‌فرماید: کسی که در پی به دست آوردن روزی حلال باشد، مانند مجاهد در راه خدا است. اینها که در این راه جان خود را هم تقدیم کردند پس حتماً اجر شهید را دارند حتی اگر جایی آنها را شهید ثبت نکند."

واکنش سیدمحمود رضوی به غرق شدن نفتکش سانچی +عکس

 

واکنش سیدمحمود رضوی به غرق شدن نفتکش سانچی +عکس

انتهای پیام/

تسلیت سیدمحمود رضوی به بازماندگان نفتکش سوچی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش سیدمحمود رضوی به غرق شدن نفتکش سانچی +عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..