تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ادامه رشد شرکت های بزرگ / بازگشایی پست بانک پس از شش ماه

بازار سهام امروز یکشنبه با انرژی بیشتر از روز قبل به رشد خود ادامه داد، بطوریکه هم حجم معاملات و هم ارزش معاملات بورس و فرابورس افزایش نسبی داشته است.

به گزارش شما نیوز، در بازار بورس تعداد یک میلیارد و 210 میلیون سهم به ارزش 288 میلیارد تومان در 69 هزار نوبت مورد داد و ستد قرار گرفت، که طی آن شاخص کل بورس با رشد 601 واحد و شاخص کل – هم وزن با رشد 11 واحد روبرو شد. رشد بالای شاخص کل و در مقابل رشد کم شاخص هم وزن نشان می دهد؛ رشد بازار بورس امروز بیشتر تحت تاثیر رشد شرکت های بزرگ قرار گرفته است و نمی توان گفت که اکثر نمادها مثبت بوده اند، چرا که رشد شاخص هم وزن اندک بوده است.
اما در بازار فرابورس تعداد 379 میلیون سهم به ارزش 171 میلیارد تومان در 37 هزار نوبت مورد داد و ستد قرار گرفتند که طی آن شاخص فرابورس (آیفکس) با کاهش اندک 0.9 واحد مواجه شد.
در صنایع مورد اقبال بازار امروز می توان به صنعت پالایشی اشاره کرد که امروز همه نمادهای این گروه با رشد قیمت مواجه بودند. صنایع پتروشیمی، فلزی معدنی و کانی غیرفلزی نیز در بیشتر نمادها رشد قیمت داشتند. در مقابل صنعت خودرو که در ابتدای بازار معاملات خود را مثبت آغاز کرده بود تا انتهای بازار تقریبا همه نمادهای این گروه وارد دامنه منفی شدند.
در صنایع سیمان و ساختمان، محصولات کاغذی و ماشین آلات و تجهیزات نیز بیشتر نمادها منفی معاملات خود را به پایان بردند.

توقف و بازگشایی ها:
نماد معاملاتی شرکت های شهد ایران (قشهد)، قند نیشابور (قنيشا)، گلوکوزان (غگل) جهت برگزاري مجمع عمومي عادي ساليانه به منظور تصويب صورت هاي مالي و نماد شرکت مگسال (زمگسا) جهت برگزاري جلسه هيات مديره به منظور تصميم گيري در خصوص افزايش سرمايه متوقف شدند.
نماد شرکت آهن و فولاد ارفع (ارفع) پس از ارائه افشاي اطلاعات با اهميت، با افت حدودا 5.7  درصدی و با قیمت 4,162 ریال بازگشایی شد.
نماد شرکت داروسازی اسوه (داسوه) پس از برگزاري مجمع فوق العاده و تصويب افزايش سرمایه 200% از محل مطالبات و آورده نقدی، با صف خرید و با قیمت 6,502 ریال به تابلوی معاملات بازگشت.
نماد شرکت نگین طبس (کطبس) با توجه به افشاي اطلاعات با اهميت گروه الف (تعدیل مثبت سود) و رفع تعلیق، با رشد 7.4 درصدی و با قیمت 3,190 ریال به تابلوی معاملات بازگشت .
نماد پست بانک (وپست) پس از برگزاري مجمع عمومي و بدون تقسيم سود نقدي، با افت حدودا 5 درصدی و با قیمت 1,713 ریال بازگشایی شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ادامه رشد شرکت های بزرگ / بازگشایی پست بانک پس از شش ماه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..