تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سونی فرم‌ور جدید دوربین A9 را منتشر کرد

سونی فرم‌ور نسخه ۲.۰۰ را برای دوربین A9 منتشر کرده است که بهبو‌د‌هایی در عملکرد اتوفوکوس پیوسته و سایر قسمت‌ها به همراه دارد.

شرکت‌های سازنده‌ی دوربین‌ دیجیتال پس از معرفی محصولاتشان، می‌توانند از طریق به‌روزرسانی‌های سفت‌افزار دوربین (FirmWare)، عملکرد‌ دوربین‌های خود را بهبود ببخشند. سونی یکی از شرکت‌هایی است که در زمینه‌ی به‌روز‌رسانی دوربین‌های خود، عملکرد قابل قبولی دارد.

سونی به‌تازگی فرم‌ور نسخه ۲.۰۰ را برای دوربین پرچم‌دار بدون‌آینه‌ی خود یعنی A9 منتشر کرده‌ است. این به‌روزرسانی بهبود قابل‌ توجهی در عملکرد اتوفوکوس پیوسته‌ی این دوربین به همراه دارد؛ به‌طوری‌که سونی ادعا می‌کند این آپدیت، منجر به بهبود عملکرد دوربین در تعقیب سوژه و نیز پایداری بیشتر در هنگام زوم کردن خواهد شد.

بر اساس گزارش سونی، در رابطه با پایداری، فرم‌ور جدید یک‌سری از باگ‌های کلی را برطرف می‌کند و قابلیت اطمینان دوربین را بهبود می‌بخشد؛ همچنین عملکرد هشدار دمای بالا (Overheating warning) دقیق‌تر خواهد بود.

این به‌روز‌رسانی همچنین بهبود‌هایی در زمینه‌ی فراداده (Metadata) به‌ همراه دارد که می‌توانید جزئیات آن را در بیانیه‌ی رسمی شرکت بخوانید. آپدیت فرم‌ور دوربین‌ A9 از این لینک قابل دانلود است.

بیانیه‌ی رسمی سونی

نسخه ۲.۰۰ فرم‌ور ، بهبود‌های زیر را به همراه دارد:

بهبود عملکرد اتوفوکوس پیوسته:

عملکرد بهبودیافته‌ی اتوفوکوس در عکاسی از سوژه‌های متحرک پایداری بهبود‌یافته‌ی AF-C هنگام زوم کردن

قابلیت‌های اضافه‌شده:

قابلیت اختصاص دادن دکمه‌ی محافظت از تصویر (Protect Image) به یک دکمه‌ی سفارشی قابلیت انتقال دسته‌‌جمعی فایل‌های محافظت‌شده در حالت FTP
نکته: فقط برای تصاویری است که در نسخه ۲.۰۰ فرم‌ور یا بالاتر در حالت محافظت (Protect Image) قرار گرفته‌اند. نمایش آدرس مک شبکه‌ی باسیم فراداده‌ی IPTC در فایل تصاویر گنجانده ‌می‌شود.
نکته: اطلاعات IPTC باید قبل استفاده از نرم‌افزار «IPTC Metadata Preset» سونی، ساخته شوند. شماره سریال دوربین در فراداده ذخیره می‌شود.

سایر بهبود‌ها:

افزایش پایداری عملکرد دوربین افزایش دقت عملکرد هشدار دمای بالا



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سونی فرم‌ور جدید دوربین A9 را منتشر کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..