تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۳۹ میلیون آمریکایی از اسپیکر هوشمند استفاده می‌کنند

طبق نتایج تحقیق جدید مؤسسه‌ی ادیسون و ان‌پی‌آر، از هر ۶ آمریکایی، یک نفر صاحب اسپیکر هوشمند است.

اسپیکر هوشمند ابزاری به‌شمار می‌‌رود که روز به روز در حال پیش‌رفت است و بزرگان دنیای فناوری همگی محصولاتی از این نوع روانه بازار کرده‌اند. طبق گزارش مؤسسه‌ی تحقیقاتی ادیسون و سازمان ان‌پی‌آر، ۱۶ درصد از آمریکایی‌ها در حال حاضر از این اسپیکرها استفاده می‌کنند؛ این آمار به این معنی است که از هر ۶ نفر، یک نفر از اسپیکر هوشمند استفاده می‌کند. اسپیکرهای آمازون اکو در این زمینه پیشرو هستند؛ به‌طوری‌که محصولات الکسای این غول خرده‌فروشی تقریبا ۱۱ درصد از این ۱۶ درصد را به خود اختصاص داده‌اند. گوگل با محصولات گوگل هوم و سهم چهار درصدی در جایگاه دوم قرار گرفته است.

اسپیکرهای هوشمند

فروش تعطیلات سال نوی میلادی در این آمارها بی‌تأثیر نبوده است؛ به‌طوری که ۷ درصد از آمریکایی‌ها در فاصله‌ی جمعه‌ی سیاه تا پایان ماه دسامبر و ۴ درصد در طول تعطیلات اولین اسپیکر هوشمند خود را خریداری کرده‌اند. گوگل و آمازون با تخفیف‌های وسوسه‌کننده به‌خوبی از بازه‌ی خریدهای تعطیلات سال نو برای افزایش سهم خود از بازار استفاده کردند. به اعتقاد کارشناسان، استفاده از تبلیغات در جلوی فروشگاه‌ها در این موفقیت بی‌تأثیر نبوده است. به نظر می‌رسد این تخفیف‌ها احتمالا در برخی از محصولات برای این دو شرکت ضرر به همراه داشته؛ با این حال این استراتژی برای ترویج چنین محصولاتی و به دست آوردن بخش بیشتری از بازار به کار گرفته شده است. نتیجه‌ی این تحقیق‌ها نشان از پیشتازی اکو دات به‌عنوان پرفروش‌ترین محصول در تعطیلات آخر سال و جمعه‌ی سیاه وب‌سایت آمازون دارد.

تحقیقات حاکی از آن هستند که ۶۴ درصد از خریداران این محصولات فکر استفاده از اسپیکر هوشمند با هدف تبدیل کردن آن‌ به بخشی از خانه‌ی هوشمند را در ذهن می‌پروانند. ۶۶ درصد از دارندگان این اسپیکرها اعلام کرده‌اند که قصد استفاده از این ابزار برای تفریح و سرگرمی با دوستان و خانواده دارند؛ کارهایی مانند پخش موسیقی، پرسیدن سؤالات عمومی، تعریف کردن لطیفه، بازی کردن و اطلاع از اخبار و وضعیت آب و هوا بخشی از این فعالیت‌ها محسوب می‌شوند.

اسپیکرهای هوشمند

۳۰ درصد خریداران اسپیکرهای هوشمند اعلام کرده‌اند که استفاده از این دستگاه‌ را جایگزین دیدن تلویزیون کرده‌اند؛ ۷۱ درصد نیز اعلام کرده‌اند که زمان بیشتری برای شنیدن اخبار، رادیو و پادکست‌ اختصاص داده‌اند. ۴۴ درصد از دارندگان اسپیکر هوشمند در این نظرسنجی اعلام کرده‌اند که استفاده‌ی آن‌ها از دستیار هوشمند صوتی در گوشی‌های هوشمندشان نیز افزایش یافته است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۳۹ میلیون آمریکایی از اسپیکر هوشمند استفاده می‌کنند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..