تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




همدردی کاربران با بازماندگان حادثه سانچی

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حادثه دلخراش آتش گرفتن نفتکش ایرانی سانچی در سواحل چین، کام مردم کشورمان را تلخ کرد. این کشتی حادثه‌دیده لحظاتی قبل به طور کامل غرق شد و متاسفانه جان باختن تمام 32 خدمه آن قطعی شد.

نفتکش سانچی 8 روز پیش از عسلویه عازم آبهای چین شد. این نفتکش قرار بود روز یکشنبه 17 دی ماه 1396 وارد کره جنوبی شود که در آابهای چین، بر اثر برخورد با یک کشتی باری چینی دچار حریق شد. تلاش‌ها برای نجات خدمه ایرانی همچنان ادامه دارد. تمام خدمه چینی با امداد فوری و به موقع نیروهای چینی و کره‌ای توانستند از مهلکه جان سالم به در ببرند، اما از خدمه ایرانی تنها سه پیکر از آنها یافت شد که هویت آنها هنوز مشخص نیست. 

این حادثه غیرمنتظره و وحشتناک، دل مردم ایران عزیزمان را به درآورد. به همین مناسبت کاربران با انتشار پست‌هایی در فضای مجازی با خانواده‌های این خدمه و جان باختگان این حادثه تلخ همدردی کردند که تعدادی از آنها در ادامه ارائه شده است. 

 #سانچی/

 #سانچی/

#سانچی/

#سانچی/

#سانچی/

#سانچی/

#سانچی/

#سانچی/

#سانچی/

#سانچی/

#سانچی/

#سانچی/

#سانچی/

#سانچی/

انتهای پیام/

 کاربران فضای مجازی با بازماندگان حادثه سانچی همدردی کردند



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «همدردی کاربران با بازماندگان حادثه سانچی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..