تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مردی که تکنیک افسانه‌ای بروسلی را پس از سال‌ها زنده کرد +فیلم

مردی که تکنیک افسانه ای بروسلی را پس از سالها زنده کرد +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مردی به نام "دی کی یو" اهل کره جنوبی که مدت‌هاست در زمینه ورزش های رزمی فعالیت می کند تصمیم گرفته است با آموزش یک تکنیک رزمی از بروسلی به هنرجوهای خود دوباره پس از سال‌ها این فن جادویی را احیاء کند.

این فن شگفت‌انگیز که به قدرت مشت یک اینچی شهرت داشت با کشیده شدن نیروی جاذبه توسط فرد رزمی کار از سمت پاهایش به مشت او صورت می گیرد و نیازمند تمرکز فراوان است.

سیستم مبارزه جنگی، نام موسسه آموزشی است که دی کی یو مسئولیت اداره آن را بر عهده دارد. در این مرکز 15 هنر رزمی به هنرجویان آموزش داده می شود.

انتهای پیام/

احیاء تکنیک افسانه ای بروسلی توسط مربی هنرهای رزمی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مردی که تکنیک افسانه‌ای بروسلی را پس از سال‌ها زنده کرد +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..