تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




باید هزینه های شهرداری شیراز کاهش یابد

نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز گفت: شهرداری شیراز طی سال های گذشته مشکل فساد مالی نداشته و همواره با سلامت بوده و باید همین روند ادامه داشته باشد.

به گزارش خبرنگار شمانیوز از شیراز، آیت الله اسدالله ایمانی در دیدار با مدیران شهرداری شیراز اظهارداشت: شهرداری جایی است که بیشترین نگاه مردم را به خود دارد که این لطف خداوند است و باید به این نیاز کلی و عمومی پاسخ گفت.
وی افزود: مردم اشتباه متوجه نمی شوند زیرا چیزی که مردم بیان می کنند از حقیقت برخوردار است و شهرداری باید در حد توان پاسخگوی نیازهای مردم باشد.
وی تصریح کرد: جایی که درآمد و هزینه یکی شد زمینه فساد و آلودگی ایجاد می شود و آنچه به غلط در ذهن ها بوده ناشی از این موضوع است.
امام جمعه شیراز گفت: در این موارد باید هوشیاری ناظرین باعث رفع این مباحث شود که طی سال های گذشته شاهد این سلامت بودیم و خواهیم بود.
امام جمعه شیراز خاطرنشان ساخت: شهر و شهروند اصولگرا و اصلاح طلب، مسلمان و غیر مسلمان نمی شناسد و شهروند به دنبال استفاده از شهر است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به وضعیت نقاط آسیب پذیر شیراز گفت: باید با استفاده از توان محلات و مناطق محروم به فکر ایجاد اشتغال باشیم.
آیت الله ایمانی بیان کرد: متاسفانه امروز نرخ مهاجرت به شیراز ارزان شده است در حالیکه در گذشته افرادی مانند خواجوی کرمانی و سید گرگانی به شیراز مهاجرت می کردند.
وی گفت: باید استانداری و دیگر دستگاه ها ورود کنند و وضعیت شهرستانها و روستاها را ساماندهی کنند.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «باید هزینه های شهرداری شیراز کاهش یابد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..