تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پرداخت بالغ بر ٥٧٧ میلیارد ریال تسهیلات حمایتی بانک صادرات ایران درگلستان

​حجم تسهیلات حمایتی بانک صادرات ایران در استان گلستان طی ٩ ماه ابتدای سال ٩٦ با محوریت قرار دادن تولید و اشتغال و همچنین کمک به ازدواج جوانان از ٥٧٧ میلیارد ریال گذشت.

به گزارش شمانیوز،  بخش های مختلف اقتصادی و عمومی استان گلستان طی ٩ ماه منتهی به پایان آذر ماه سال ٩٦ از ٣٨٢٦ فقره تسهیلات این بانک بالغ بر ٥٧٧ میلیارد ریال استفاده کرده اند که وجوه  پرداختی به زوج های جوان در قالب وام قرض الحسنه ازدواج و تهیه جهیزیه و تسهیلات اعطایی رفع موانع تولید،  بیشترین سهم را در این زمینه به خود اختصاص داده اند.

بنا براین گزارش، طی ٩ ماه مورد نظر ٣٢٧٦ فقره وام قرض الحسنه ازدواج وتهیه جهیزیه قریب به ٣٤٣ میلیارد ریال  به جوانان این استان پرداخت شده  که از جایگاه ویژه  بانک صادرات ایران در حمایت از سنت حسنه ازدواج  حکایت دارد.

در همین حال بانک صادرات ایران از محل مصوبات کارگروه استانی جهت رفع موانع تولید با اعتباری بالغ بر ١١٦ میلیارد ریال به ١١ بنگاه اقتصادی تسهیلات داده که در کمک به  تثبیت و ایجاد اشتغال نقش مهمی ایفا کرده است. در این مدت، تسهیلات ٢٥ میلیارد ریالی نوسازی و بهسازی مسکن روستایی در اختیار ١٤٨ متقاضی در سطح روستا های استان قرار گرفت.
 
علاوه براین، در راستای عمل به برنامه های اقتصاد مقاومتی ١٣٠ نفر از معرفی شدگان کمیته امداد امام خمینی(ره) و سازمان بهزیستی بیش از ١٧ میلیارد ریال وام قرض الحسنه مشاغل خانگی از  بانک صادرات ایران دریافت نمودند.

شایان ذکر است، خانواده های محترم شهدا، جانبازان و ایثارگران در ٩ ماه اول سال جاری از ١١٢ فقره تسهیلات تسهیلات خرید و ساخت مسکن اقشار ویژه بانک صادرات ایران  بالغ بر ٧٢ میلیارد ریال استفاده کردند.

طی همین مدت نیز ١٤٩ فقره وام ضروری قریب به ٣ میلیارد ریال در قالب وام قرض الحسنه ضروری درمان و نیازمندان،  توسط مدیریت شعب بانک صادرات گلستان در اختیار مردم این استان قرار داده شده است.   
 
منبع:روابط عمومی بانک صادرات ایران




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پرداخت بالغ بر ٥٧٧ میلیارد ریال تسهیلات حمایتی بانک صادرات ایران درگلستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..