تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




 زن ناشناسی که ماموریت نیمه‌تمام ماموران پلیس را تمام کرد +فیلم

متهم بد شانس پس از گریختن از پلیس به دام زن رهگذر افتاد+فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، متهمی که از دست ماموران پلیس فرار کرده بود، به خیال اینکه دیگر از چنگال قانون رهایی یافته است  ناگهان کسی سد راه او شد.

درست زمانی که این مرد آزادی را در دستان خود می‌دید، زنی که شاهد این تعقیب و گریز بود به فریاد پلیس رسید و با یک زیرپا زدن فراری را نقش زمین کرد.

برخی کابران این زن را شایسته تر از ماموران برای خدمت در اداره پلیس دانسته‌اند زیرا اگر او نبود احتمالا الان مامور در حال مواخذه شدن از سوی مقامات بالاتر بود و پاسخ قانع کننده ای نیز برای قصور در وظیفه خود نداشت.

انتهای پیام/

متهم پس از گریختن از ماموران به دام زن ناشناس افتاد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر « زن ناشناسی که ماموریت نیمه‌تمام ماموران پلیس را تمام کرد +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..