تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دوربین بدون آینه‌ی نیکون پایه‌ی لنز سری Z-mount خواهد داشت

شایعات حاکی از آن است که دوربین بدون آینه‌ی نیکون دارای پایه‌ی لنز سری Z-mount با فاصله‌ی ۱۶ میلی‌متری پایه‌ی لنز دوربین تا سنسور خواهد بود.

طرفداران دوربین‌های بدون آینه روز‌به‌روز افزایش می‌یابد و شرکت‌های سازنده دوربین نیز به دلیل افزایش تقاضا در بازار دوربین‌های بدون آینه، سعی دارند تمرکز خود را بیشتر روی این دوربین‌ها معطوف کنند. نیکون که تا کنون بیشتر تمرکزش روی بازار دوربین‌های DSLR بود، آنطور که به گوش می‌رسد قصد دارد در سال ۲۰۱۸، دوربین بدون آینه‌ جدیدی را معرفی کند.

شایعاتی که از نمایشگاه CES به گوش می‌رسد، بیانگر این است که دوربین بدون آینه‌ی نیکون دارای پایه‌ی لنز سری جدید Z-mount خواهد بود.

طراحی‌شده برای دوربین‌های فول‌فریم بدون‌آینه قطر دهانه: ۴۹ میلی‌متر «Flange Focal Distance (فاصله‌ی پایه‌ی لنز دوربین تا سنسور)»: ۱۶ میلی‌متر

اما به خاطر داشته باشید که نام تجاری نهایی این پایه‌ی لنز ممکن است Z-mount نباشد، ولی اطلاعات مربوط به ابعاد آن به احتمال زیاد درست است.

برای مقایسه، نگاهی به ابعاد پایه‌ی لنز F-mount ‌نیکون و E-mount سونی می‌اندازیم:

پایه‌ی لنز F-mount نیکون قطر دهانه: ۴۴ میلی‌متر «Flange Focal Distance (فاصله‌ی پایه‌ی لنز دوربین تا سنسور)»: ۴۶.۵ میلی‌متر پایه‌ی لنز E-mount سونی قطر دهانه: ۴۶.۱ میلی‌متر «Flange Focal Distance (فاصله‌ی پایه‌ی لنز دوربین تا سنسور)»: ۱۸ میلی‌متر



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دوربین بدون آینه‌ی نیکون پایه‌ی لنز سری Z-mount خواهد داشت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..