تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برای افزایش کارایی دست‌تان، یک انگشت اضافه نصب کنید +فیلم

برای افزایش کارایی دست خود، انگشت شست اضافه نصب کنید+ فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با پیشرفت فناوری دانمشندان به دنبال اختراعات جدیدی هستند تا زندگی را برای انسان آسان‌تر از گذشته کنند. اخیرا محققان توانسته‌اند انگشت شست اضافه‌ای طراحی کنند که کارایی بسیاری برای انسان دارد.

دست انسان در حالت عادی کارهای بسیار زیادی انجام می دهد؛ حال با این اختراع کارایی دست انسان به طور چشمگیری افزایش پیدا می کند. این انگشت مکانیکی به کمک سیگنال‌هایی که در ناحیه مچ تعیبه شده است کار می‌کند.

این انگشت مکانیکی آخرین اختراع Dani Clode دانشجوی تحصیلات تکمیلی در دانشگاه لندن است و به نام The Third Thumb شناخته می شود. به گفته clode مردم خیلی سریع این انگشت اضافه را انتخاب می کنند و در زندگی خود برای راحتی بیشتر استفاده خواهند کرد.

در ادامه فیلمی از نحوه کار این انگشت مکانیکی مشاهده می کنید:

انتهای پیام/

انگشت شست مکانیکی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برای افزایش کارایی دست‌تان، یک انگشت اضافه نصب کنید +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..