تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شغل‌های عجیبی که در آینده ظهور می‌کنند/ رقم آخر سال تولد افراد درباره شخصیت آنها چه می‌گوید؟ /جالب‌ترین سوتی‌های آشپزی در سال 2017

وعده‌ای که سیدحسن نصرالله به مجری شبکه المیادین داد/ از دانلود نرم‌افزار پنهان‌کردن تصاویر گالری تا دانلود آنتی‌ویروس قدرتمند اندروید/ زنده شدن مرده لحظاتی پیش از کالبد شکافی! +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اگر امروز موفق به رصد اخبار سرویس فضای مجازی در حوزه های فناوری، دانلود، اخبار داغ، سیاسیون و هنرمندان و ورزشکاران در فضای مجازی نشده اید، در ادامه لینک 10 خبر پربازدید از نگاه کاربران را برای شما به نمایش گذاشته ایم.

رقم آخر سال تولد افراد درباره شخصیت آنها چه می‌گوید؟ +تصاویر
شاید عجیب به نظر برسد اما در رقم آخر سال تولدتان رازهایی نهفته است که شما از آن بی‌خبرید، گویا این رقم آینه تمام‌نمای شماست.

نقشه زن خلافکار در پوشش میهماندار هواپیما برملا شد +فیلم
زنی که در قالب یک میهماندار هواپیما سعی در قاچاق مبلغ بالایی دلار داشت توسط ماموران پلیس دستگیر شد.

 شغل‌های عجیبی که در آینده ظهور می‌کنند
پیشرفت تکنولوژی و فناوری‌های نوین، زندگی انسان را به سمتی می‌برد که نیاز به مشاغل جدید در آینده‌ای نزدیک احساس می‌شود.

مسابقه بوکس خونین؛ رسم عجیب دو خانواده! +فیلم
دو بوکسور با نام های مستعار "پاگنده" و " هیولا" در رسم سالیانه برای دریافت 60 هزار یورو جایزه به رقابتی خونین با یکدیگر پرداختند.

سارقی که چند لحظه پس از سرقت به مجازات الهی گرفتار شد+فیلم
پسری که در ایستگاه اتوبوس کمین دختری را می کشید تا در فرصتی مناسب موبایل آن را به سرقت ببرد در عرض چند ثانیه به سزای عمل خود رسید.

عجیب‌ترین و خطرناک‌ترین فرزندخوانده‌ای که تاکنون دیده اید+فیلم
یک زوج روسی که بچه‌دار نمی‌شوند تصمیم گرفتند از فرزندخوانده‌ای مراقبت کنند که با فرزندخوانده‌های دیگر بسیار متفاوت است.

جالب‌ترین سوتی‌های آشپزی در سال 2017 +تصاویر
با وجود کتاب‌ها، مجله‌های اینترنتی و برنامه‌های آموزشی که در زمینه آشپزی وجود دارد، در برخی موارد نتیجه کار آنطور که باید از آب در نمی‌آید.

اراده دیدنی زنی که در مدتی کوتاه۵۰ کیلو کاهش وزن داشت +عکس
زنی که مدت‌ها از چاقی بیش از حد رنج می برد موفق شد با اراده‌ای قوی در مدتی کوتاه 50 کیلو از وزن خود بکاهد.

لذت رانندگی در جاده‌های زیبای اروپایی +تصاویر
هنرمند جوانی با سفر به برخی از کشورهای اروپایی تصاویری خارق‌العاده از جاده‌های زیبای اروپایی ثبت و در صفحه شخصی‌اش منتشر کرد.

اینستاگرام سردار سلیمانی دوباره فعال شد + عکس
اینستاگرام منتسب به سردار سلیمانی پس از 4 بار مسدود شدن، شب گذشته به همت فعالان فضای مجازی مجددا بازگشت.

انتهای پیام/

پربازدیدترین اخبار روز



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شغل‌های عجیبی که در آینده ظهور می‌کنند/ رقم آخر سال تولد افراد درباره شخصیت آنها چه می‌گوید؟ /جالب‌ترین سوتی‌های آشپزی در سال 2017»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..