تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ميزان افزايش حقوق كارمندان دولت و معلمان مشخص شد

طبق مصوبه کمیسیون تلفیق در سال 97 حقوق های کمتر از 5 میلیون تومان بین 10 تا 18 درصد به صورت پلکانی افزایش می بابد.

به گزارش شمانيوز،سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه گفت: دولت مکلف است حقوق و مزایای مستمر حقوق بگیران دستگاه‌های اجرایی، اعضای هیئت علمی و قضات را به گونه‌ای افزایش دهد که میانگین رشد حقوق کارکنانی که در سال ۹۶ کمتر از ۵۰ میلیون ریال بوده است، به صورت پلکانی، ۱۰ درصد باشد.حداکثر میزان افزایش هم ۱۸ درصد خواهد بود.یوسف نژاد با بیان اینکه به موجب مصوبه کمیسیون تلفیق حقوق و مزایای مستمر مقامات و کارکنانی که در سال ۹۶ بیش از ۵۰ میلیون ریال است در سال آینده افزایش نمی یابد تاکید کرد: هرگونه افزایش تحت هر عنوان و از هر محل ممنوع و مشمول مجازات است.یادآور می شود مصوبات کمیسیون تلفیق برای قانونی شدن باید در صحن علنی مجلس تصویب و به تائید شورای نگهبان هم برسد.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ميزان افزايش حقوق كارمندان دولت و معلمان مشخص شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..