تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




متروی مسکو مجهز به نرم افزار 6 زبانه شد

متروی مسکو مجهز به اپلیکیشن 6 زبانه شدبه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در آستانه رقابت های جام جهانی 2018 روسیه ،مسئولان جهت راحتی مسافران اقداماتی را انجام داده اند.

از آنجایی که زبان روسی یک زبان سخت است و هر کسی تسلط به آن را ندارد ، مسئولان روسیه از نرم افزار 6 زبانه برای ارائه اطلاعات درباره مسابقه های جام جهانی و انتخاب مسیر در متروهای مسکو استفاده کردند.

شهردار مسکو در این باره گفت: نرم افزار مترو مخصوص جام جهانی است و مسافران می توانند از این طریق درباره استادیوم ها، راه ها و همچنین نتایج و جدول رقابت ها، اطلاعاتی را کسب کنند.

بنابراین گزارش، این 6 زبان شامل زبان های انگلیسی، فرانسوی، اسپانیایی، چینی، آلمانی و پرتغالی است.

انتهای پیام/


تدابیر روسیه جهت برگزاری جام جهانی 2018



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «متروی مسکو مجهز به نرم افزار 6 زبانه شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..