تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مدارس غیردولتی تهران در خانه‌های فرسوده تشکیل می‌شود؟

اما اگر‌های انتخاب فضای آموزشی برای مدارس غیر دولتیمجتبی زینی‌وند رئیس سازمان مدارس و مراکز غیر دولتیدر گفت‌وگو با خبرنگار  حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  درباره رسیدگی به وضع فضاهای آموزشی مدارس غیردولتی و استحکام لازم این فضاها اظهار کرد: برای تشکیل شدن هر مدرسه غیر دولتی استانداردهای لازم فضای آموزشی برای ایجاد یک مدرسه جدید از سوی سازمان نوسازی مدارس مورد تایید قرار می‌گیرد و پس از این مرحله مجوز راه‌اندازی مدرسه صادر می‌شود.

 وی ادامه داد: در برخی استان‌ها استانداردهای فضای آموزشی و استحکام لازم آن به سازمان نظام مهندسی اعلام می‌شود و این سازمان‌ها هم همکاری‌ها و بررسی‌های لازم را انجام می‌دهد تا مکان پیشنهادی برای فضای آموزشی استانداردهای لازم را دارا باشد.

 رئیس سازمان مدارس و مراکز غیر دولتی با اشاره به اینکه در مجوز مدارس غیر دولتی تمامی عوامل لازم برای تحصیل دانش‌آموزان مورد توجه قرار می‌گیرد، گفت: اظهار نظرهایی که نسبت به نامناسب بودن فضاهای آموزشی مدارس غیر دولتی از نظر استحکام و استانداردهای لازم آموزشی مطرح می‌شود چندان مسئولانه به نظر نمی‌رسد چرا که فرآیندهای لازم برای اخذ مجوز طی شده است.

 زینی‌وند گفت: سازمان نوسازی علاوه بر اینکه استانداردهای لازم  از نظر استحکام و مناسب بودن فضای آموزشی را مطرح می‌کند حتی ظرفیت دانش‌آموزان برای یک مدرسه را هم مورد توجه قرار می‌دهد تا تراکم دانش‌آموز متناسب با فضای موجود وجود داشته باشد.

مصادیق فضاهای آموزشی نامناسب را پیگیری می‌کنیم

 رئیس سازمان مدارس و مراکز غیر دولتی یادآور شد:‌ به طور کلی چنانچه مصادیقی از نامناسب بودن فضای آموزشی مدارس غیر دولتی وجود داشته باشد می‌توان با اعلام آن به سازمان مدارس غیر دولتی موضوع را اطلاع‌رسانی کرده و قطعا پیگیری‌های لازم برای بهبود شرایط انجام خواهد شد.

 چندی پیش رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر تهران با اشاره به اینکه  ۷۰ درصد مداس غیردولتی در تهران فرسوده است، گفته بود تهران یک میلیون و ۱۰۰ هزار دانش‌آموز دارد که از این تعداد ۲۰۰ هزار نفر در مدارس غیردولتی تحصیل می‌کنند و این مدارس در منازل مسکونی با قدمت ۳۰ سال به بالا واقع شدند که تمایلی دیگر به زندگی در آنجا نیست و به مدرسه تبدیل شده است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مدارس غیردولتی تهران در خانه‌های فرسوده تشکیل می‌شود؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..