تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فیلم: ۲۰ توصیه مهم برای مدیریت زمان

۶۵۹۷۳۱

۸۹۰  بازدید

در این بخش، ویدئویی شامل 20 توصیه به شما عزیزان ارائه گشته است که با بهره‌گیری از آن‌ها می‌توانید زمانِ خود را بهتر مدیریت کنید.

برترین ها - احسان درخشنده: بسیاری از ما از کمبود زمان برای انجام کارهای روزانه می‌نالیم؛ بسیاری از ما کارها و وظایف مُحَولّه را به صورت ناقص و ناتمام انجام می‌دهیم؛ بسیاری از ما با ضرب‌الاَجل‌ها و مهلت‌های مقرر برای اتمام کارها مشکل داریم؛ بسیاری از ما از زمان به نحوِ اَحسَن بهره‌مند نمی‌گردیم؛ اما چاره‌ی کار چیست؟ شک نکنید که «مدیریت زمان»‌ می‌تواند حلّال بسیاری از این مشکلات باشد.

در این بخش، ویدئویی شامل 20 توصیه به شما عزیزان ارائه گشته است که با بهره‌گیری از آن‌ها می‌توانید زمانِ خود را بهتر مدیریت کنید.

امیدواریم ویدئوی زیر بتواند شما را در حل برخی از مشکلات ناشی از کمبودِ زمان یاری دهد. فراموش نکنید که «وقت طلاست».

 

  در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید.  

فیلم: توصیه هایی پیرامون مدیریت زمان 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فیلم: ۲۰ توصیه مهم برای مدیریت زمان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..