تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جشنی در ژاپن که برای دختران بیست ساله برگزار می شود!

جشن دختران ۲۰ ساله در ژاپن , دختران جوان ژاپنی که به سن ۲۰ سالگی رسیده‌‌اند رسیدن به بلوغ را جشن می‌گیرند و با کیمینوهای خاص و بسیار گرانقیمت در مجامع عمومی ظاهر می‌شوند.

جشن دختران ۲۰ ساله در ژاپن

جشن دختران ۲۰ ساله در ژاپن , جشن بلوغ یا سی‌ جین‌ نوهی (Sei jin no Hi) جشنی است که هر ساله در دومین دوشنبه ماه ژانویه در ژاپن برگزار می‌شود و دختران جوان ژاپنی که به سن ۲۰ سالگی رسیده‌‌اند رسیدن به بلوغ را جشن می‌گیرند و با کیمینوهای خاص و بسیار گرانقیمت در مجامع عمومی ظاهر می‌شوند.

در ادامه تصاویری دیدنی از این مراسم را خواهید دید.

جشن دختران بیست ساله در ژاپن جشن دختران 20 ساله در ژاپنجشن دخترهای بیست ساله در ژاپن جشن دختران 20 ساله در ژاپنجشن بلوغ دختران ۲۰ ساله در ژاپن جشن دختران 20 ساله در ژاپنجشن دختران ۲۰ ساله در کشور ژاپن جشن دختران 20 ساله در ژاپنجشن گرفتن ۲۰ سالگی در ژاپن

خبرآنلاین

اخبار مرتبط :



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جشنی در ژاپن که برای دختران بیست ساله برگزار می شود!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..