تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پسربچه چینی که با موهای یخ‌ زده امتحان داد!

پسربچه چینی با موهای یخ‌ زده , پدر و مادر ونگ فومن نیز از جمله کسانی هستند که برای کار به شهر رفته‌ و او را به اقوام خود سپرده‌اند.

پسربچه چینی با موهای یخ‌ زده

پسربچه چینی با موهای یخ‌ زده , یک پسربچه کلاس سومی در چین پس از طی مسافتی طولانی با مو و ابروهای قندیل بسته سر جلسه امتحان حاضر شد.

پسربچه چینی با موهای یخ‌ زدهمدرسه چینی

ونگ فومن، پسر هشت ساله چینی پس از طی مسیر ۴.۵ کیلومتری در دمای منفی ۹ درجه سانتیگراد خود را در حالی برای شرکت در امتحانات به مدرسه رساند که مو و ابرهایش قندیل بسته بودند.این پسر که ساکن روستایی در استان یون‌نان واقع در جنوب غربی چین است، هر روز این مسافت طولانی را برای رسیدن به مدرسه طی می‌کند. عکس‌هایی که معلمش از او گرفت و در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرد، وی را بر سر جلسه با موهای یخ زده و دستان پینه بسته و چروکیده نشان می‌دهد.

ده‌ها میلیون نفر از افراد ساکن در روستاهای محروم چین برای کار و تامین معاش خانواده‌های خود به اجبار به شهرهای اطراف می‌روند. پدر و مادر ونگ فومن نیز از جمله کسانی هستند که برای کار به شهر رفته‌ و او را به اقوام خود سپرده‌اند.

عکس پسربچه چینی با موهای یخ‌ زده پسربچه چینی با موهای یخ‌ زدهپسربچه اهل چین با موهای یخ‌ زده

مدرسه‌ محل تحصیل این پسربچه چینی برای دانش‌آموزان خود صبحانه تهیه می‌کند
اما به دلیل کمبود بودجه از امکانات گرمایشی مناسب برخوردار نیست.

کاربران شبکه‌های اجتماعی پس از دیدن این عکس‌ها با فرستادن پیام‌هایی اراده او را تحسین کردند.

ایسنا




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پسربچه چینی که با موهای یخ‌ زده امتحان داد!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..