تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تعطیلی مدارس يكشنبه 24 دیماه

رییس ستاد مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: همه مقاطع تحصیلی اصفهان و ۹ شهر استان فردا یکشنبه ۲۴ دی ماه تعطیل است.

به گزارش شمانيوز،منصور شیشه فروش با اشاره به مصوبات ستاد شرایط ویژه آلودگی هوای استان اصفهان اظهار کرد: بر اساس مصوبات این جلسه با توجه به تشدید آلاینده‌ها، فردا مدارس همه مقاطع تحصیلی نواحی شش گانه شهر اصفهان و شهرهای  زرین شهر، فولادشهر، مبارکه، خمینی شهر، نجف آباد، شاهین شهر، پیربکران، برخوار و فلاورجان فردا یکشنبه ۲۴ دی ماه تعطیل اعلام شد.

وی افزود: فردا همچنین مهدهای کودک، مدارس استثنایی و مراکز توانبخشی روزانه بهزیستی نیز تعطیل اعلام شده است.

رییس ستاد مدیریت بحران استانداری اصفهان با بیان اینکه ضروری است مردم فردا همکاری لازم را در خصوص عدم تردد با خودروهای شخصی را با نیروی انتظامی داشته باشند، تصریح کرد: همچنین فردا طرح زوج و فرد با شدت بیشتری اجرایی خواهد شد.

وی با بیان اینکه توصیه های بهداشتی نیز توسط مرکز بهداشت استان اصفهان به شهروندان اطلاع رسانی می شود، افزود: ورزش کردن در فضای باز نیز در شهر اصفهان ممنوع اعلام شده است.

در صورت تعطيلي ساير شهر هاي كشور در همين صفحه اطلاع رساني خواهد شد...




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تعطیلی مدارس يكشنبه 24 دیماه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..