تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رویت شیء پرنده ناشناس در آسمان آرژانتین +فیلم

رویت شی پرنده ناشناس عجیب در آسمان آرژانتین + فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ویدئویی که به تازگی منتشر شده است مانور یک شی پرنده درخشان عجیب را در آسمان کشور آرژانتین به تصویر می کشد. این ویدئو یک نور درخشان کوچک را نشان می دهد که توسط یک شی دایره شکل دیگر احاطه شده است.

 انتشار این ویدئو با واکنش هایی نیز همراه بود. در حالی که برخی آن را رد یک موشک دانستند اما برخی دیگر آن را چیزی فراتراز یک راکت یا موشک دانستند. این ویدئو از زمان انتشار بیش از 27 هزار بیننده داشته است.

گفتنی است؛ چند روز پیش نیز ویدئویی از یک موجود عجیب الخلقه در کنار یک بشقاب پرنده  منتشر گردید. این ویدئو که در یک منطقه جنگلی کشور رومانی تهیه شده بود   واکنش متفاوت کاربران را در پی داشت. در حالی که برخی کاربران آن را کاملا ساختگی دانستند، برخی دیگر نیز آن را دلیل محکمی مبنی بر حضور فرازمینی ها در زمین دانستند.

 انتهای پیام/

 مانور شی درخشان عجیب در آرژانتین



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رویت شیء پرنده ناشناس در آسمان آرژانتین +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..