تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«هذیان های زن شرقی» در مرحله نهایی صداگذاری قرار دارد

فرشاد اکتسابی مستندساز درباره آخرین وضعیت ساخت «هذیان های زن شرقی» در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: تصویربرداری و تدوین این اثر به پایان رسید و هم اکنون در مرحله نهایی صداگذاری قرار دارد.

 وی با اشاره به متفاوت بودن این اثر با دیگر آثار تولیدی که داشته، بیان کرد: این فیلم از نظر ساختاری و مضمونی با دیگر فیلم هایی که ساختم متفاوت است و در واقع کاری تجربی به حساب می آید و از فضای مستند فاصله زیادی گرفته است.

گفتنی است؛ این فیلم حدود پنج دقیقه و به سینمای آبستره نزدیک است.

موضوع این فیلم برگرفته از یکی از اشعار کتاب شعر فاطمه سیستانی شاعر معاصر است. یک رویکرد شاعرانه در فیلم وجود دارد که با مضامین این کتاب عجین است.

بنابر این گزارش، اکتسابی تهیه‌کنندگی این فیلم را به صورت مشترک با مهراد امین کاظمی انجام داده و نویسندگی و کارگردانی آن را نیز بر عهده دارد.

 لوکیشن های «هذیان‌های زن شرقی» در تهران است و بازیگر محوری ندارد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««هذیان های زن شرقی» در مرحله نهایی صداگذاری قرار دارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..