تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پایان اسارت 13ساعته 5 تبعه خارجی در ایرانشهر

فرمانده انتظامی استان سیستان وبلوچستان از آزادی ۵ تبعه بیگانه در کمتر از ۱۳ ساعت از اسارت آدم ربایان در عملیات هدفمند پلیس ایرانشهر خبر داد.

به گزارش شمانیوز: سردار محمد قنبری گفت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه ۵ نفر از اتباع بیگانه توسط افرادی ناشناس ربوده شده اند، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان ایرانشهر قرار گرفت. فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: پس از اطلاع ماموران پلیس از موضوع آدم ربایی بلافاصله اقدامات تخصصی پلیس برای شناسایی آدم ربایان آغاز و رسیدگی موضوع وارد مرحله جدیدی شد. سردار قنبری با اشاره به اینکه در ادامه اقدامات اطلاعاتی و فنی، هویت و مخفیگاه سه آدم ربا شناسایی شد تصریح کرد: ماموران با هماهنگی مقام قضائی در کمتر از ۱۳ ساعت آن‌ها را دستگیر و پنج تبعه بیگانه را آزاد و در بازرسی از این مخفیگاه یک قبضه اسلحه کلاش به همراه مهمات مربوطه کشف کردند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در پایان با اشاره به علت و انگیزه آدم ربایی به دلیل اخاذی از افراد ربوده خاطر نشان کرد: متمهان پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مقام قضائی شدند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پایان اسارت 13ساعته 5 تبعه خارجی در ایرانشهر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..