تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




از دانلود نرم‌افزار پنهان‌کردن تصاویر گالری تا دانلود آنتی‌ویروس قدرتمند اندروید

به گزارش خبرنگار حوزه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ این روزها کمتر کسی را می توان پیدا کرد که کاربر گوشی های هوشمند نباشد، بر همین اساس ممکن است گاهی اوقات نیازمند استفاده از نرم افزارهایی باشید که به صورت پیش فرض بر روی تلفن همراهتان نصب نشده است.

حال اگر در طول هفته فرصت نمی کنید تا برنامه های کاربردی و دلخواهتان را دانلود کنید نگران نباشید. در بسته هفتگی، پربازدیدترین و برترین نرم افزارها از دیدگاه شما کاربران را جمع آوری کرده ایم.

دانلود Google Slides 1.18.012؛ نرم افزار جایگزین پاورپوینت از شرکت گوگل

Google Slides یکی از نرم افزار های شرکت گوگل است که به وسیله آن می توانید فایل هایی همانند فایل های پاورپوینت ایجاد کنید. با استفاده از این نرم افزار می توانید در گوشی خود فایل های اسلاید ایجاد کنید و از آن جایی که این نرم افزار با حساب کاربری گوگل شما همگام سازی می شود، می توانید آن را در اکانت گوگل خود ذخیره کنید و از طریق کامپیوتر به آن دسترسی داشته باشید و آن را ویرایش کنید.


دانلود Google Slides ؛ نرم افزار جایگزین پاورپوینت از شرکت گوگل

دانلود 4.1.7.1.7 ES File Explorer؛ قدرتمندترین برنامه مدیریت فایل اندروید

ES File Explorer File Manager یک نرم‌افزار فایل منیجر قدرتمند برای گوشی و تبلت‌های اندرویدی است که  جزو بهترین برنامه‌های مدیریت فایل به شمار می آید. این فایل منیجر دارای امکاناتی کاملا رایگان و بسیار کامل است. از ویژگی های اصلی آن می توان به مدیریت فایل، مدیریت برنامه ها، بستن برنامه‌ها، اتصال مستقیم به سرویس های ابری و فضاهای مجازی، اف تی پی اشاره کرد.

ES File Explorer File Manager

 دانلود 7Zipper 2.0 v2.6.9 بهترین برنامه مدیریت فایل های فشرده 

امروزه حجم بسیار زیاد بعضی از فایل های کامپیوتری به قدری بالا هستند که برای استفاده از آنها ناچار به فشرده سازی آنها هستیم. نرم افزارهای بسیار گوناگونی در زمینه فشرده سازی ساخته شده اند که هر کدام مختص به سیستم عامل خاصی هستند. مثلا یکی از بهترین برنامه های فشرده سازی در سیستم عامل ویندوز، Winrar است. اما زمانی که صحبت از سیستم عامل اندروید می‌شود، یکی از معروف ترین و کاربردی ترین برنامه های فشرده سازی، نرم افزار 7Zipper  است. شما با این نرم افزار قادر خواهید بود که به راحتی فایل های فشرده بسازید و یا فایل های فشرده خود را مدیریت کنید.

دانلود 7Zipper 2.0 v2.6.8 بهترین برنامه مدیریت فایل های فشرده ///////////////// دانلود جدیدترین نسخه واتس اپ برای اندروید و آیفون

پیام رسان WhatsApp Messenger یکی از بهترین نرم افزار های مسنجر برای تماس صوتی رایگان، ارسال و دریافت تصویر، متن و پیام صوتی است که برای سیستم عامل های ویندوز، آیفون و اندروید عرضه شده است. توسط واتس اپ می‌توانید از هر کجای دنیا که هستید تنها با اتصال به شبکه اینترنت برای دوستان خود پیام صوتی، تصویری و پیام متنی ارسال کنید.


WhatsApp Messenger

دانلود 4.3.7 CM Security؛ پرطرفدارترین آنتی ویروس موبایل جهان

آنتی ویروس یکی از نیازهای اولیه در هر نوع دستگاه مبتنی بر سیستم عامل های هوشمند است  که باید سعی کرد بهترین های آن را انتخاب کرد. ما امروز یکی از بهترین ویروس کش ها را به شما معروفی میکنیم. همچنین این نرم افزار توانایی قفل گذاری براپلیکیشن های دیگر را هم دارد.

 CM Security Antivirus AppLock جزو قابل اعتماد ترین آنتی ویروس و نرم افزارهای امنیتی برای سیستم عامل اندروید می باشد که با  بیش از 500 میلیون بار دانلود از گوگل پلی جزو برترین و پرطرفدارترین  نرم افزار های آنتی ویروس است ، این برنامه  قادر است ویروس ها، تروجان ها، اسپای ویرها و اد ویرهای موجود در حافظه و کار حافظه  شما را با سرعتی بالا و خارق العاده شناسایی کرده و اقدام به حذف آن ها نماید شرکت King Soft ادعا کرده است که سرعت اسکن  توسط نرم افزار CM Security پنج برابر بیشتر از آنتی ویروس های دیگر است .

دانلود 4.1.1 CM Security؛ پرطرفدارترین آنتی ویروس موبایل جهان دانلود Fotor Photo Editor Premium 4.9.1.572 برنامه ویرایش حرفه ای عکس

نرم افزار Fotor Photo Editor یکی از بهترین برنامه ها در زمینه ویرایش تصاویر است که با بیش از 10 میلیون بار دانلود توسط کاربران، توانسته لقب محبوب ترین ویرایشگر را به دست آورد. با استفاده از این نرم افزار می توانید تصاویر را از گالری خود انتخاب کنید و به طور مستقیم عکس‌ها را به صورت حرفه ای ویرایش کنید. به علاوه، این برنامه دارای 6 حالت مختلف در عکاسی نیز هست که با آنها می توانید تصاویر باکیفیت و جذابی خلق کنید. نرم‌افزار Fotor Photo Editor در گوگل پلی نمره عالی 4.5 از 5.0 را کسب کرده است.

Fotor Photo Editor 

 دانلود Evernote Premium 7.16 ؛ بهترین برنامه یادداشت برداری 

نرم افزار Evernote ابزاری فوق العاده برای نوت برداری و یادداشت در گوشی های هوشمند است. این نرم افزار با محیط کاربری بسیار زیبا و امکانات کاربردی اش توانسته امتیاز عالی 4.6 از 5.0 را در گوگل پلی دریافت کند و تا کنون بیش از 100 میلیون بار  دانلود شده است. با استفاده از این نرم افزار می توانید به راحتی و به صورت نامحدود یادداشت ایجاد کنید و برای یادآوری آن، صدای دلخواه خود را اختصاص دهید.دانلود 7.12 Evernote برای اندروید و Ios ؛ بهترین نرم‌افزار یادداشت برداری دانلود Gallery Vault-Hide Video & Photo PRO v3.3.6 - برنامه قفل تصاویر و ویدیوهای گالری

 نرم افزار Gallery Vault – Hide Pictures یک ابزار عالی در زمینه مخفی کردن تصاویر و ویدئو هاست. با استفاده از این نرم افزار می توانید به تعداد نامحدود تصاویر و ویدئو های موجود در گالری خود را مخفی و از گالری خارج کنید.

حتی می توانید آیکون این نرم افزار را در گوشی خود نیز مخفی کنید تا دیگران از وجود چنین برنامه ای در گوشی تان نیز باخبر نشوند. نرم افزار Gallery Vault – Hide Pictures بیش از 10 میلیون بار دانلود شده است و توانسته در گوگل پلی نمره عالی 4.5 از 5.0 را نیز کسب کند.

Gallery Vault – Hide Pictures

دانلود IDM+: Fastest download manager v5.7 برنامه اینترنت دانلود منیجر

دانلود آسان فایل ها و برنامه های مختلف در گوشی های هوشمند یکی از مهم ترین دغدغه های کاربران این گوشی ها محسوب می‌شود. با نرم افزار IDM : Fastest download manager می‌توانید به راحتی به لینک دانلود فایل های مختلف اعم از تصویر، ویدئو، پی دی اف ، متن و غیره دست پیدا و آن را دانلود کنید و در گوشی خود داشته باشید.

دانلود IDM+: Fastest download manager v4.4 برنامه اینترنت دانلود منیجر دانلود Flowx 2.212؛ بهترین نرم افزار پیش بینی وضع هوا برای موبایل

با آمدن فصل سرما، افراد به برنامه ای نیاز دارند که به آنها وضعیت هوای محل سکونتشان را نشان دهد. نرم افزار Flowx در اصل یک گجت بسیار معروف و پرطرفدار است که در گوشی هوشمند شما نصب می‌شود و به شما نشان می‌دهد وضعیت سرما یا گرمای هوا در محل سکونت شما به چه صورت است.

دانلود Flowx v2.106 بهترین نرم افزار پیش بینی وضع هوا برای موبایل

دانلود Pulsar Music Player Pro 1.6.1 build 82 ؛ برنامه پخش کننده موزیک

نرم افزارهای مختلفی برای پخش موسیقی ارائه شده است اما معمولا نرم افزار های قدرتمند حجیم هستند و پردازنده دستگاه شما را به مقدار قابل توجهی اشغال می کنند. اما ما نرم افزاری را به شما معرفی می کنیم که درعین قدرت ، کیفیت و زیبایی فوق العاده ، حجم بسیار سبکی دارد. و در نتیجه باتری کمتری هم از گوشی شما مصرف میکند.

  Pulsar Plus ضمن داشتن قابلیت های  نرم افزار های مشابه با حجم کمتر از 5 مگابایتی و طراحی و ساخت فوق العاده اش کاری  می کند که با همه  پلیرها موسیقی خداحافظی کنید و برای همیشه از آن استفاده کنید.

دانلود Pulsar Music Player Pro ؛ پلیر قدرتمند و بسیار کم حجم

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «از دانلود نرم‌افزار پنهان‌کردن تصاویر گالری تا دانلود آنتی‌ویروس قدرتمند اندروید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..