تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ادغام قطعه سازان نیازمند تعریف مدل توسعه و ارتقاء از صنعت قطعه سازی است

معظمی با اشاره به وظیفه سیاستگذاری دستگاه های حاکمیتی گفت: در ادغام این صنعت باید ابتدا سیاست کلی و خط مشی مشخص گردد و سپس بر اساس آنها چارچوب هایی گذاشته شود که قابل دفاع و اجرایی باشند .

به گزارش شمانیوز: رئیس هیات عامل ایدرو در جلسه بررسی راهکارهای ارتقاء صنعت قطعه سازی با حضور اعضای انجمن قطعه سازی و برخی از مسئولان این صنعت ، تصریح کرد : ادغام قطعه سازان نیازمند تعریف مدل توسعه ای از صنعت قطعه سازی برای ارتقا این صنعت و رسیدن به تکنولوژی های روز دنیاست.

 منصور ‌معظمی با اشاره به رده بندی قطعه سازان و ادغام آن ها گفت : تی رینگ نباید رنکینگ باشد و هدف از آن ارتقا کیفیت محصولات قطعه سازان و حل مشکلات آن ها و خودرو سازان است.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت افزود: هر گاه در مسئله ای ندانیم چه می خواهیم نمی توانیم چاره اندیشی درست داشته باشیم، بنابراین اگر در این صنعت نتوانیم سیاست و خط مشی درستی را پی ریزی کنیم، نمی توانیم تولید محصولات با کیفیت و در حد رده جهانی و رقابت پذیر داشته باشیم .

وی با اشاره به وظیفه سیاستگذاری دستگاه های حاکمیتی گفت: در ادغام این صنعت باید ابتدا سیاست کلی و خط مشی مشخص گردد و سپس بر اساس آنها چارچوب هایی گذاشته شود که قابل دفاع و اجرایی باشند .

رئیس هیئت عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران با اشاره به مزیت ها، چالش ها و مشکلات پیش روی این تصمیم اظهار داشت: اگر اصول و چارچوب درستی تعیین شود، قطعه سازان کوچک که سرمایه های ملی کشور هستند، از حرکت باز نمی ایستند و زمینه های رشد آن ها نیز فراهم می شود .

منبع: ایدرو




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ادغام قطعه سازان نیازمند تعریف مدل توسعه و ارتقاء از صنعت قطعه سازی است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..