تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




راه رفتن بر روی طناب در ارتفاع زیاد

راه رفتن بر روی طناب در ارتفاع زیادبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پایگاه نشنال جئوگرافی یکی از مشهورترین وب سایت های منتشر کننده عکس و فیلم در حوزه طبیعت، حیات وحش و محیط زیست به شمار می رود که هر روز تصویری را به عنوان عکس روز در فضای مجازی به اشتراک می گذارد.

این بار عکس روز نشنال جئوگرافیک به تصویری دیدنی از  یک بندباز بر فراز ساحل زیبای ناوایو در یونان اختصاص یافت.

گفتنی است؛ بندبازی یا نام جهانی آن "ورزش اسلک لاین" است. این ورزش انواع مختلفی دارد که در آن، طناب بسیار محکمی را بین دو نقطه متصل می‌کنند. ورزشکار‌ها نیز برای رد شدن از روی طناب به هارنس و بند‌هایی محافظ مسلح می‌شوند که به طناب زیرپای آن‌ها متصل است و در صورت افتادن جان آن‌ها را حفط می‌کند.

در ادامه با ما همراه باشید تا تصویری از این بند باز را مشاهده نمایید.

 عبور یک بندباز از فراز ساحل زیبای ناوایو

انتهای پیام/

 عبور یک بندباز از فراز ساحل زیبای ناوایو



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «راه رفتن بر روی طناب در ارتفاع زیاد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..