تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مدهای دکوراسیونی که در سال 2018 جایی ندارند

۶۵۹۷۴۰

۱۰۹  بازدید

تُن های لایت صورتی، کابینت های دو رنگه و لوازم دکوری برنجی همگی قرار است در سال ۲۰۱۸ حرف زیادی در دکوراسیون داشته باشند. اما در برابر اینها برخی مدها نیز هستند که طبیعتا کاهش پیدا می کنند.

وب سایت بدونیم: تُن های لایت صورتی، کابینت های دو رنگه و لوازم دکوری برنجی همگی قرار است در سال ۲۰۱۸ حرف زیادی در دکوراسیون داشته باشند. اما در برابر اینها برخی مدها نیز هستند که طبیعتا کاهش پیدا می کنند. با استفاده از نظر برخی متخصصان دکوراسیون می خواهیم مواردی که دیگر در سال ۲۰۱۸ جایی در دکوراسیون ندارند را به شما معرفی کنیم.

لامپ های کلاسیک

 مدهای دکوراسیونی که در سال 2018 جایی ندارند


لامپ های طرح دوران ادیسون طی سال های اخیر یکی از بزرگترین مدهای نور پردازی بود اما طراحان دکوراسیون بر این عقیده هستند که دیگر زمان آن رسیده که استفاده از آنها را کنار بگذاریم. شاید شما هم دوست داشته باشید از وسادل قدیمی که زنگ و بوی کلاسیک را به دکوراسیون خانه منتقل می کنند استفاده کنید اما استفاده از این لامپ ها مخصوصا در فضاهایی مانند کافی شاپ بیش از حد صورت گرفته. دیگر زمانش رسیده که متفاوت شوید.


کانترهای گرانیتی

 مدهای دکوراسیونی که در سال 2018 جایی ندارند
با اینکه از چنین مواردی در بیشتر آشپزخانه ها استفاده می شود اما برخی شروع به استفاده از جایگزین هایی کم هزینه تر و در عین حال با دوام کرده اند مانند کوارتز. گرانیت بسیار با دوام تر است این را نمی توان انکار کرد اما زیبایی کوارتز را ندارد.
کفِ جنس بامبو
 مدهای دکوراسیونی که در سال 2018 جایی ندارند
خیلی ساده می گویم کفِ جنس بامبو دیگر تاریخش گذشته. دوام این جنس بسیار پایین است و در صنعت دکوراسیون بیش از حد مورد استفاده قرار گرفته است. یک دلیل دیگر: زمانی بامبو انتخابی مناسب محیط زیست به حساب می آمد اما گفته می شود نگرانی ها درباره تاثیر منفی آن روی تنوع زیستی و انتشار کربن افزایش یافته.
شلف های باز
 مدهای دکوراسیونی که در سال 2018 جایی ندارند
شلف های باز در عکس ها عالی هستند اما در زندگی واقعی چنین نیست مخصوصا در آشپزخانه چون ما معمولا آنقدر وسیله داریم که دیگر جای چیدن وسائل تزئینی روی هم نیست.
مخزن های دست ساز
مدهای دکوراسیونی که در سال 2018 جایی ندارند 
به لطف سایت های مختلف ساخت کار دستی خیلی ها با ساخت ابزار دست ساز مشغول تزئین خانه خود هستند. با این حال این رویکرد گاهی دلپذیری خود را از دست می دهد. فرض کنید فضای خانه تان پر شود از کارتن کفش و لوله های دستمال توالت که با آنها این وسائل را ساختید! خانه آن ابهت خودش را از دست می دهد.
رز گلد
 مدهای دکوراسیونی که در سال 2018 جایی ندارند
بالاخره از رُز گُلد خلاص شدیم. این رنگ نیز چند سالی بسیار مد بود و استفاده بیش از حد از آن باعث شد در سال جدید کنار گذاشته شود وگرنه خوده رنگ ایرادی ندارد. امسال مردم بیشتر به سمت رنگ های مات و میکس متال می روند.
استفاده از چوب های قدیمی
 مدهای دکوراسیونی که در سال 2018 جایی ندارند


گاهی چیزهای خوب نیز کنار گذاشته می شوند. با اینکه احیای چوب های قدیمی و استفاده از آنها در دکوراسیون به نفع محیط زیست است اما کمی بیش از حد از آن استفاده شده. با این حال امیدوار هستیم باز هم از این سبک استفاده شود ولی با خلاقیت بیشتر.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مدهای دکوراسیونی که در سال 2018 جایی ندارند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..